Gå til innhold

Hva sier man når man tilber ånder? Spiritisme

Anbefalte innlegg

en venn var på en gård det skal spøke på, han går litt ned for å hente ett eple, kommer skrikende opp igjen, kaster seg inn i bilen og ber kjøreren dra, det er det samme stedet Vi Menn skulle ligge over, men de følte seg ikke velkommene der, så de dro...

og hvor ligger den gården???

stenberg gård, det er ett slags museum nå...

den ligger vel på raufoss tror jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ett 20-talls forskere har nylig påvist spøkelse ett sted i England, så da er det endelig bevist at det eksisterer spøkelser.

Beviser, takk. Og da snakker jeg ikke om en jalla forskningsrapport, da snakker jeg håndfaste beviser.

Ops, de eksisterer ikke? No shit...

Det var opp og ned på masse nyhetssider for en tid siden, forskerne hadde skaffet fotobevis, videoer og sånne ting. De hadde satt opp masse sensorutstyr og instrumenter for å fange opp alt som skjedde rundt på det stedet. Det var uforklarlige temperaturfall osv rundtomkring og sånt.

Lenke til kommentar
Kan ikke fatte at noen tror de kan snakke med folk som er døde ved hjelp av et trebrett og noen talglys

*kremt* dersom åndene finner ut at talglysene er fra Rema 1000 kommer de ikke!

Stemmer. De må være svarte helt gjennom! Hvis de bare er svarte utenpå og hvite inni, kommer du ikke til å møte på en eneste sjel

Lenke til kommentar
Det var opp og ned på masse nyhetssider for en tid siden, forskerne hadde skaffet fotobevis, videoer og sånne ting. De hadde satt opp masse sensorutstyr og instrumenter for å fange opp alt som skjedde rundt på det stedet. Det var uforklarlige temperaturfall osv rundtomkring og sånt.

Så gi meg en link til et seriøst nettsted (ikke noe voodoo-tull) som bekrefter dette, da. Jeg tror for øvrig ikke på slikt før jeg ser det med egne øyne. :shrug:

Lenke til kommentar

HalTan, Du må ikke tro det du ser på internett.. Prat heller med venner, slektninger, familie, naboer osv, folk du stoler på og vet ikke er koko.

Fint du tror på det om du ser det med egne øyne forresten.. Det er faktisk ganske mange som nekter å tro på det selv da..

XPUserz, Sort magi går vel på litt andre ting..

Men lignende saker og ting er big business for meg iallefall, det funker fint her.

Prøv å forklar flaks vitenskapelig duh..

Jeg er ganske heldig, og flaksen smitter over på andre nærmt meg og. Jeg tenker ikke så mye over det egentlig men det er en utrolig grei egenskap å ha.

Dette med å ønske noen død er kjipt, du angrer etterpå :whistle::tease:

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
HalTan, Du må ikke tro det du ser på internett.. Prat heller med venner, slektninger, familie, naboer osv, folk du stoler på og vet ikke er koko.

Jeg har ingen venner eller slektninger som har opplevd noe slikt, og ja, Internett er upolitelig.

Fint du tror på det om du ser det med egne øyne forresten.. Det er faktisk ganske mange som nekter å tro på det selv da.

Jeg stoler på min egen intuisjon.

Lenke til kommentar

HalTan, Er det noe du antar, eller noe du vet, det at du ikke har slektninger eller venner som har opplevd noe merkelig?

Intuisjon er noe jeg ikke klarer å forklare, eneste jeg kan si er at det er tilfeldigheter og flaks, men jeg klarer jo ikke å forklare flaks så da er jeg like langt :)

Bra du stoler på den forresten, intuisjonen har rett i 100% av tilfellene der den dukker opp. Det strider imot all logikk å stole på intuisjon, men det er vanligvis lurt. Intuisjon tror jeg er det vi kaller det når vi er 100% sikre på noe.

Lenke til kommentar

Så gi meg en link til et seriøst nettsted (ikke noe voodoo-tull) som bekrefter dette, da. Jeg tror for øvrig ikke på slikt før jeg ser det med egne øyne. :shrug:

Støtter det totalt! Vis meg en ånd så skal jeg tro deg.

Lenke til kommentar
HalTan, Er det noe du antar, eller noe du vet, det at du ikke har slektninger eller venner som har opplevd noe merkelig?

Ikke som jeg vet om...

Men for all del: Kos deg med magiske energiballer, ånder i skapet og furries i taket, men jeg sluker ikke møkka før det bevises.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Ikke som jeg vet om...

Men for all del: Kos deg med magiske energiballer, ånder i skapet og furries i taket, men jeg sluker ikke møkka før det bevises.

Slike ting går ann å bevise på egen hånd, det koster ikke en krone, jeg gidder nå ikke å leke saueflokk og gjeter å la trege vitenskapsfolk diktere hva jeg skal ha lov å tro på.

Tenkte meg det.. Det er nok en del men de fleste skjuler slikt pga folk som deg og mange andre, inntil det kan bevises er det bare vås.. :no:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
en venn var på en gård det skal spøke på, han går litt ned for å hente ett eple, kommer skrikende opp igjen, kaster seg inn i bilen og ber kjøreren dra, det er det samme stedet Vi Menn skulle ligge over, men de følte seg ikke velkommene der, så de dro...

og hvor ligger den gården???

stenberg gård, det er ett slags museum nå...

den ligger vel på raufoss tror jeg...

Jeg har overnattet i hagen på Stenberg gård, og jeg har overnattet inne i hovedhuset på gården. Ingenting har skjedd noen av gangene jeg har vært der , bare tull og tøys. Bare folk som er vettaskremt fra før som ser ting, men det har ingenting med spøkelser og gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...