Gå til innhold

Hva sier man når man tilber ånder? Spiritisme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh..

Det er ikke bare å lukke øya og si et par ord da..:) Det vil si, for "gutteroms spiritistene" duger dette sikkert mer enn nok, og da er det sikkert et fett hva man skal si å gjøre også (bruk fantasien).

Hvis de derimot faktisk er seriøse med dette, bør de absolutt sette seg mere inn i det, og har nok utallige timer med lesing og forskning foran seg..

Første gangen skal man også være med noen som har erfaring.. Videre så trenger de blandt annet et Ouija-bord, men dette skal seff ikke under noen omstendighet brukes under en séanse! For en del år siden var det et yngre gutt som hengte seg etter séanse, en annen drepte en kamerat.. Rett og slett fordi de hadde brukt Ouija-bordet seansen. Det er også seff farlig-farlig å ha en seanse alene, men det er de sikkert klar over...

Need more info? :roll:

(konklusjon: de har ikke peiling på hva det egentlig dreier seg om)

Lenke til kommentar

IKKE prat med ånder og sånt hvis du ikke er sammen med andre som har erfaring med det. Det er en del som vil prøve det "kun for å se om det virker".

Det blir som å sikte på seg selv med hagle og trykke på avtrekker "kun for å se om haglen er ladd". Helt hjernedødt, man må jo være tosk for å gjøre noe sånt. Det kan være veldig farlig når det virker, mye fordi de åndene n00bsene tiltrekker seg er ute etter å skade og ødelegge. Ville du gått rundt i det mest tvilsomme strøket i Oslo og spurt tilfeldige skumle typer dumme spørsmål?

Lenke til kommentar
IKKE prat med ånder og sånt hvis du ikke er sammen med andre som har erfaring med det. Det er en del som vil prøve det "kun for å se om det virker".

Det blir som å sikte på seg selv med hagle og trykke på avtrekker "kun for å se om haglen er ladd". Helt hjernedødt, man må jo være tosk for å gjøre noe sånt. Det kan være veldig farlig når det virker, mye fordi de åndene n00bsene tiltrekker seg er ute etter å skade og ødelegge. Ville du gått rundt i det mest tvilsomme strøket i Oslo og spurt tilfeldige skumle typer dumme spørsmål?

Hvis det virkelig eksisterer ånder da.

Lenke til kommentar
de finnes, tro meg...

de er ikke til å kødde med...

Jaha? Ånder lever rundt oss`? Skulle gjøre øsnket å tro på det du, men all forunft i hodet mitt sier :"nope...sorry mate, ait gonna happen...". Og isåfall hva slags ånder mener du det er isåfall? Kristne ånder? :ermm: Eller kanskje paganistike? Har ikke lest mer enn en eller to bøker om selve den paganistiske tro...men kan ikke helt si meg overbevist...but then again...ingen religion sånn sett virker særlig overbevisene... :no:

Lenke til kommentar

Jeg har alltid lurt på hva som er så big deal med dette. Hva er det verste som kan skje? Hvordan skjer det, og hvor er bevisene for at det har skjedd?

Jeg sier ikke dette for å være uhøflig på noen måte. Jeg vil ganske enkelt høre hva folk flest mener og vet om dette.

Lenke til kommentar
Hvis det virkelig eksisterer ånder da.

Jeg syntes det er rart, jeg har utrolig vanskelig for å tro på ånder, faktisk tror jeg ikke på det. Jeg vil heller tro at det en gjør er å grave i sin egen psyke eller underbevissthet via slike brett, eller noe sånt, jeg aner ikke hvordan det virker. Poenget er at det er veeeldig farlig. Og å prøve noe farlig for å se om det virker blir som sagt like idiotisk som å skyte seg selv med hagle for å se om den virker.

Arctic, Beviser tviler jeg på finnes, men det er mange som kjenner til noen som har prøvd dette eller har 'kontakt' med ånder (hva nå enn ånder måtte være).

Lenke til kommentar
Hvis ånder virkelig finnes, hvorfor skulle de være onde?

(La oss ta utgangspunkt i at de finnes)

De er ikke onde. Men man skal ha en GRUNN for å kalle på de! Ikke bare for å chatte. I 'nybegynnerfasen' er det ofte vanlig at man kaller på kjente avdøde, f.eks besteforeldre, kamerater, e.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...