StigK Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Hei Jeg lurte på om det er mulig å få kontakt med det trådløse nettet på ntnu, hvis man kjøper en litt krafig antenne. Leilighet er er i øverste etasje og ligger på øya, ca 100 m fra samfundet, og har rimelig fri sikt fram til gløs. Jeg skjønner pingen blir litt høy, men det gir jo ganske mye båndbredde for en rimelig penge. mvh Endret 13. august 2004 av StigK Lenke til kommentar
StigK Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 For de som ikke bor i trondheim er det ca 300 m i luflinje. Jeg er litt usikker hvor høy effekt det er på nettet til ntnu, men jeg mener å ha hørt om folk som har klart dette. anyone? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hvorfor skulle ikke det gå? Så lenge du har kraftig nok utstyr og brukernavn der, er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Sjekk ut denne: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=259283 Der skal du nok få god nok og signalstyrke. (brukte forum.gamer.no fordi jeg har problemer med forum.hardware.no) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå