NoNamed Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Noen som har greie på hvor jeg endrer det ? Altså når du laster ned en fil fra browser "save target as" første stedet den viser er mine dokumenter tror jeg. Men hos meg pga mapping av disker i lan osv så driver den og søker i 5 sek++. Altså den boksen som jeg velger hvor jeg skal lagre filen er fryst i noen sekunder. Noe som er irriterende. Jeg regner med at det er noe i regestry jeg må endre, jeg har lett litt på group policy men fant ikke noe der. Takker for svar Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Min IE6 foreslår den mappen hvor jeg lagret forige filen jeg lastet ned. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 søk litt på www.regedit.com, der finne rdu en hel haug med registry triks og tips. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Flyttes til programvare siden det er IE-spm. Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 i Opera og Mozilla har du iallefall mulighet til å endre standard lagring av hvor du vil lagre filene dine hen. finner det ikke i Internet Explore for øyeblikket, gadd ikke å se så nøye etter da jeg ikke bruker Ie noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå