Gå til innhold

Hehe, SU er noe får seg selv :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å klare prøvene må vi gjøre masse lekser som kan bety at en ikke har tid til å engasjere seg aktivt i for eksempel SU. Det er ingen som spør elevene om hvilket tema innenfor faget de har spesiell interesse for

Fantastisk. Gi fri til SUer, men ikke til de "dresskledde KAPPPPPPPPPPPPITALISTA".

Til orientering finnes det ordninger for politisk fravær, den dag i dag.

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg et opplegg der SU/SV er "Partiet" med stor forbokstav, og alt annet blir forbudt...

og hvor har du det fra? fra din egen syke fantasi? så lenge utsagnene dine er usaklige, og tillegg FULLSTENDIG mangler rot i virkeligheten synes jeg godt du kan holde dem for deg selv.

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg et opplegg der SU/SV er "Partiet" med stor forbokstav, og alt annet blir forbudt...

Og du klager på at andre er usaklige? :roll:

Problemet er vel at hver gang man konfronterer rødtassene med sannheten så kommer dem med uttalelser ala det Haltan presenterer her.

Lenke til kommentar
Problemet er vel at hver gang man konfronterer rødtassene med sannheten så kommer dem med uttalelser ala det Haltan presenterer her.

Og det kommer fra DEG. :mrgreen:

Alle med litt vett igjen skjønner at det Jokke her presenterer har NULL rot i sannheten.

Jeg spør for øvrig igjen: Er du Doogie i trolledrakt?

Lenke til kommentar

Og du klager på at andre er usaklige? :roll:

Takk! :)

doogie er en rød jevel :p

HalTan-vennen, ta en titt på (tidligere) commieland da!

Lenke til kommentar

neida haltan, nå må du ikke la deg avspore av skummel, rød propaganda. SV vil ha væpnet revolusjon og mao-plakater på alle gatehjørner.

joachim: . hvis du seriøst tror at sv, eller su om du vil, er for det du tyydeligvis oppfatter som revolusjon (dvs tvungen maktovertagelse osv), så er du enten veldig dum eller veldig trangsynt (eller begge deler).

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...