MountainRivera Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Er det ikke noen andre som får morsomme assosiasjoner til 2+2=5? Kan ikke si det... Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Er det ikke noen andre som får morsomme assosiasjoner til 2+2=5? Ja, oss Orwell-ianere imellom... Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 ...eller evt. radiohead-fans Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Er det ikke noen andre som får morsomme assosiasjoner til 2+2=5? Ja, oss Orwell-ianere imellom... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 For å klare prøvene må vi gjøre masse lekser som kan bety at en ikke har tid til å engasjere seg aktivt i for eksempel SU. Det er ingen som spør elevene om hvilket tema innenfor faget de har spesiell interesse for Fantastisk. Gi fri til SUer, men ikke til de "dresskledde KAPPPPPPPPPPPPITALISTA". Til orientering finnes det ordninger for politisk fravær, den dag i dag. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) joachim, ser du de to små ordene foran "SU" i quoten du svarer på? der det står for eksempel? trangsynt er et fint begrep. Endret 15. august 2004 av Sondre^^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 joachim, ser du de to små ordene foran "SU" i quoten du svarer på? der det står for eksempel? trangsynt er et fint begrep. Jeg ser for meg et opplegg der SU/SV er "Partiet" med stor forbokstav, og alt annet blir forbudt... Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg ser for meg et opplegg der SU/SV er "Partiet" med stor forbokstav, og alt annet blir forbudt... og hvor har du det fra? fra din egen syke fantasi? så lenge utsagnene dine er usaklige, og tillegg FULLSTENDIG mangler rot i virkeligheten synes jeg godt du kan holde dem for deg selv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 og hvor har du det fra? fra din egen syke fantasi? Riktig... Dog, er bare å titte på tidligere USSR, tidligere østblokkland, NK, Cuba og China.. "Så samles vi på valen, seiren vet vi at vi får, og Internasjonalen skal få sin folkevår." Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg ser for meg et opplegg der SU/SV er "Partiet" med stor forbokstav, og alt annet blir forbudt... Og du klager på at andre er usaklige? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg ser for meg et opplegg der SU/SV er "Partiet" med stor forbokstav, og alt annet blir forbudt... Og du klager på at andre er usaklige? Problemet er vel at hver gang man konfronterer rødtassene med sannheten så kommer dem med uttalelser ala det Haltan presenterer her. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Problemet er vel at hver gang man konfronterer rødtassene med sannheten så kommer dem med uttalelser ala det Haltan presenterer her. Og det kommer fra DEG. Alle med litt vett igjen skjønner at det Jokke her presenterer har NULL rot i sannheten. Jeg spør for øvrig igjen: Er du Doogie i trolledrakt? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvem er Doogie? Si det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg ser for meg et opplegg der SU/SV er "Partiet" med stor forbokstav, og alt annet blir forbudt... Og du klager på at andre er usaklige? Problemet er vel at hver gang man konfronterer rødtassene med sannheten så kommer dem med uttalelser ala det Haltan presenterer her. Takk! doogie er en rød jevel HalTan-vennen, ta en titt på (tidligere) commieland da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 HalTan-vennen, ta en titt på (tidligere) commieland da! Så du tror SV hadde satt igang en "commie-revolusjon"? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Revolusjon er, som tidligere sagt, programfestet i SU's program. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Revolusjon er, som tidligere sagt, programfestet i SU's program. Du er klar over at SU og SV har lite sammenheng i politisk program? Du er klar over at SU aldri kommer til å få makt i noen betydelig skala? Du er klar over at SV strengt tatt er sosialdemokratiske? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 SU og SV er forskjellige organisasjoner, men de har jo som kjent en viss tilknyttning og påvirkningskraft. Sosialdemokrater er ikke hyggelig de heller, strengt tatt. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) neida haltan, nå må du ikke la deg avspore av skummel, rød propaganda. SV vil ha væpnet revolusjon og mao-plakater på alle gatehjørner. joachim: . hvis du seriøst tror at sv, eller su om du vil, er for det du tyydeligvis oppfatter som revolusjon (dvs tvungen maktovertagelse osv), så er du enten veldig dum eller veldig trangsynt (eller begge deler). Endret 15. august 2004 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå