Gå til innhold

tåler iPod mini en støyt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om det går an å sykle og jogge med iPod mini?

Ikke noe ekstrem bruk, men til bruk når du sykler til skolen o.l.

Så lurer jeg på om den blir ødelagt hvis den faller ned o.l.

I-pod er ikke VELDIG robust, men den tåler fint å sykles og jogges med. Om du den går i stykker hvis du faller kommr jo veldig ann på hvordan du faller, men hvis du skulle være så uheødig å f.eks miste i-poden ut av lomma mens du sykler, så kan det godt henne den går i stykker.

Har selv mista min i bakken, men gikk heldigvis bra, men det var på grusvei, ikke asfalt.

Lenke til kommentar

Det beltefestet som følger med ipoden må jeg si holdt seg veldig godt på plass,

men hvis den faller ned tåler den vel omtrent det samme som alle andre spillere...

Det er ikke mange spillere som er laget for å kunne tåle å slippes i bakken, men

den burde vel tåle en liten støyt ;)

Lenke til kommentar

Leste på itavisen at harddisken i iPod (en Hitachi-greie tror jeg) skal tåle 500G. Pokker så imponerende. Ut ifra dette kan jeg lese at man kan pælme det hardt som faen inn i veggen uten at harddisken tar skade (den komponenten som oftest feiler på portable HD-baserte musikkspillere). Det skal også gå greit å slippe den fra 10 meters høyde....

Forstått at det ikke er oppgitt hvor høy aksellerasjon den tåler...

Lenke til kommentar

Ja stemmer det! Det har jeg også lest en plass (sikkert samme sted). Men husk at det står at harddisken tåler det. Skjermen tror jeg ikke ville tålt en sånn påkjenning, men hvis skjermen skulle bli ødelagt i et eventuelt fall og resten er helt og uskadd så burde det ikke koste all verden å få det fikset! 500G er freakin' amazing ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...