LarsP Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Haha, så himla morbid. Jaja, av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å sympatisere med henne. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hvis hun lå der i 6år... Hvordan gikk hun på dritern? Det var vel det hun ikke gjorde ettersom leiligheten lukta så ille... Altså hun gikk ikke på dritern, men gjorde sikkert sitt der hun satt... Antageligvis hadde hun ingen muskler igjen i beina heller slik at å få henne ut av sofaen var ekstra vanskelig. Det er tungt nok å løfte en person med normalvekt som er helt slapp (såkalt dødvekt) Det har sikkert gått såpass hardt utover henne psykisk også slik at hun selv ikke hadde noen vilje igjen til å gjøre noe med tilstanden sin. Vil tro hun veide omtrent like mye da hun først havna i sofaen... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Life it seems, will fade away Drifting further every day Getting lost within myself Nothing matters no one else I have lost the will to live Simply nothing more to give There is nothing more for me Need the end to set me free Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 "ah....oblivion at last!" Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 herregud.... stakkars dame. men alikavel det er jo hennes feil, ikke noe galt med trimm. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 SE7EN... Både latskap og fråtseri på én gang Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) hvorfor ikke innføre at alle barn på amerikanske skoler skal se dokumentaren "Supersize me"? kansje det ville åpne øya til litt flere og få dem til å proppe i seg litt mindre burger og heller litt salat en gang i blant... PS! ikke mcdonalds salat da... Endret 15. august 2004 av ZiroN Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg blir så sur. Her har en dame sittet inne i sitt eget hus, sin egen sofa - og spist seg DØD - uten at noen løfter et øyenbryn. Forresten ikke rart amerikanere blir fete: http://money.cnn.com/2004/07/21/news/midca...hart_narrow.gif Bare èn sånn er nesten halve dagsforbruket. Grunnen til at amerikanere er så feite er at selskapet ADM bruker cornoil i alt. Cornoil er ikke sunt, men kjempebillig. Dette gjør at junkfood blir billig, mens skikkelig mat er dyrt. Tenk det at du er en typisk amerikaner, uten så veldig god råd: hva hadde du spist? Den dyre maten som er sund, eller den kjempebillige (og utrolige gode) drittmaten? Lenke til kommentar
runela Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det er mye rart i verden Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ho må jo ha seriøst gjort buksa da Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Bukse? Hvilke bukser passer henne? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvem som matet henne? Kan jo hende at hun var sammen med en feeder. En mann som er sykelig opptatt av store damer, at han foret henne så hun ble større, bare for at han skulle bli tilfredstilt. Gikk program om det her om dagen. Om menn som var sammen med overvektige damer, og de matet damene så de ble større. Noen av dem kunne ikke gjøre mye på egenhånd, så mennene gjorde alt. De handlet inn all mat, og da handlet de ikke inn salat for å si det sånn. Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Mannen hennes foret henne. Endret 15. august 2004 av Erichsen Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) kom over en dokumentar på tvnorge her om dagen. det var om menn som likte feite damer, od da mener jeg feite. Var en som dreiv å feita opp dama si, også hadde han tatt bilder av henne mens hun poserte naken ( ). Og disse bildene viste di på tv... Endret 15. august 2004 av andesam Lenke til kommentar
consilium Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Fy helvete, det var kvalmt.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 herregud.... stakkars dame. men alikavel det er jo hennes feil, ikke noe galt med trimm. Trim? Slike mennesker kan ikke gå, de kan ikke røyse på seg. Må operasjon og mere til for å få muligheter til å trimme her. Uansett, dette var sjukt.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jævlig prestasjon å holde ut 6 år på en sofa... trodde du strøk med før jeg... Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hvem var det som handlet mat for henne?? Har du ikke hørt om ICA Rett Hjem? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Helsiken! Stakkar menneske. Spørsmålet mitt: Kem foret henne så mye? Ikke kom her og si meg at det er genetisk feil. Utrolig trist og ekkelt. Nesten litt skrekk film aktig. Jeg så enn dokumentar om "feeders". Folk som bokstavelig fòret ett annet menneske, slik at de ble enorme, og til slutt helt anhengig av dem. De såkalte feederne blandet ofte inn vektøkende pulver i maten før de serverte den. Det er en slags fetish for dem, og ha ett meneske som er totalt avhengig av en. Edit: Så sinnsykt raskt folk svarte her. Mening min er allerede blitt presentert av andre. Endret 31. august 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 ' date='31/08/2004 : 19:00'] hvem var det som handlet mat for henne?? Har du ikke hørt om ICA Rett Hjem? Nei..egentlig ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå