lubb Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 A 480-pound Martin County woman has died after emergency workers tried to remove her from the couch where she had remained for about six years. Gayle Laverne Grinds, 40, died Wednesday, after a failed six-hour effort to dislodge her from the couch in her home. Workers say the home was filthy, and Grinds was too large to get up from the couch to even use the bathroom. Everyone going inside the home had to wear protective gear. The stench was so powerful they had to blast in fresh air. A preliminary autopsy on the the four-foot, ten-inch woman lists the cause of death as "morbid obesity." But officials want to know more about the circumstances inside the home. Investigators say Grinds lived with a man named Herman Thomas, who says he tried to take care of her the best he could. He has told them he tried repeatedly to get her up, but simply couldn't. No charges have been filed, but officials are looking into negligence issues. Emergency workers had to remove some sliding glass doors and lift the couch, with Grinds still on it, to a trailer behind a pickup truck. Removing her from the couch would be too painful, since her body was grafted to the fabric. After years of staying put, her skin had literally become one with the sofa and had to be surgically removed. She died at Martin Memorial Hospital South, still attached to the couch. Neighbors say they had no idea Grinds lived at the duplex, though they had seen Thomas and some children outside Vist ikke dette er sykt, så vet ikke jeg. http://www.wftv.com/newsofthestrange/3643877/detail.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Helt .... vilt! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Herre! Bra du ikke tok med et bilde , hehe Hun må jo være sinnsykt feit! Huff huff... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Hmm, jeg tror huden min har blitt sammenvokst med PC-stolen min over sommerferien... Endret 12. august 2004 av Blib Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Herre ! Håper ikke jeg gror fast i pc stolen min ! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Faen ass. Tenk å være så deprimert og tenk å bli så feit. Poor thing. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det som er sykt er at ingen, ingen gjorde noe med det. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hehe, only in America *Going into flame-proof-suite* Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det som er sykt er at ingen, ingen gjorde noe med det. Akkurat, MEN hvem sin feil er det ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Helsiken! Stakkar menneske. Spørsmålet mitt: Kem foret henne så mye? Ikke kom her og si meg at det er genetisk feil. Utrolig trist og ekkelt. Nesten litt skrekk film aktig. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Stakkars menneske ja.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg blir så sur. Her har en dame sittet inne i sitt eget hus, sin egen sofa - og spist seg DØD - uten at noen løfter et øyenbryn. Forresten ikke rart amerikanere blir fete: Bare èn sånn er nesten halve dagsforbruket. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 600 kalorier i ÈN kaffe? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 600 kalorier i ÈN kaffe? Ja, og siden det er en doughnut-sjappe, tar de gjerne smultringer to go with også. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hvis hun lå der i 6år... Hvordan gikk hun på dritern? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hvem var det som handlet mat for henne?? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Stakkar sofa... Hehe, den måtte jo bære komme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå