j_kalland Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 har kjøpt meg denne pcn som er forklart i navnet, men har et lite problem. har hatt den 1 uke nå, men i dag ble det mye tull, det kommer opp blå skjerm og står dumping av fysiskt minne. så skruer den seg av, noen her som kan hjelpe meg? har den 200 gig western ekstern harddisk koblet til den også! Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Nå vet ikke jeg om du har den nye versjonen med Radeon 9700 eller den eldre med Radeon 9600. For den gamle versjonen var det mange problemer med... Uansett så høres dette ut som om du burde sende den inn der du kjøpte den og få den fikset. Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 radeon 9700, har hatt den en uke bare, fikk ekstern harddisk i dag og da begynte problemene noen timer etter at jeg koblet den til.men har bare skjedd 2 ganger i løpet av dagen. kan det hjelpe og formatere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 radeon 9700, har hatt den en uke bare, fikk ekstern harddisk i dag og da begynte problemene noen timer etter at jeg koblet den til.men har bare skjedd 2 ganger i løpet av dagen. kan det hjelpe og formatere? Prøv å kjør en harddisk test og sjekk om det er noe galt med den. En kamerat fikk nylig det samme problemet og det viste seg at harddisken var gåen. Får ny på garantien. Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 fant ikke noen feil med disken Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 spør multicom da vel... Lenke til kommentar
carwash Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Grunnen til at du får en blåskjerm er for at du skal kunne se hva/hvor feilien er/ligger. Det er derfor viktig å merke seg hva som står på denne blåskjermen (skriv ned), så søker du microsoft sin gode knowledge base og finner ut hva feilmeldingen din betyr. Alternativt kan du teste google.com Mvh Simen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå