Gå til innhold

Piggsvin i fangenskap?

--Makaveli--

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for alle svar så langt, er ikke så fryktelig stor skade. Bare litt problemer med å gå på den ene foten ser det ut til. Syntes alikevel synd på den jeg. Måtte jo bare ta den med hjem og gi den mat og drikke :roll: Skal se an ett par dager og se om foten ordner seg hvis ikke tar jeg den med til en dyrlegen så det blir ordnet.

Hvis det er lovlig å ha piggsvin i fangenskap, så vidt jeg forsto i følge evil-twin var det vel. Blir det vel bygging av ett stort bur :p

Lenke til kommentar
Hvis det er lovlig å ha piggsvin i fangenskap, så vidt jeg forsto i følge evil-twin var det vel. Blir det vel bygging av ett stort bur :p

Var ikke helt det jeg mente, men om du skal lage bur så lag en litt større inngjerning med aviser, kvister og gress istedenfor bur med fire vegger og tak.

Lenke til kommentar

Jeg digger piggsvin.

Før så deriv hunden min og rista på dei og prøvde og bite dei, men han stakk seg ikke. Jeg stoppet jo alltid han , hørte sikkelig fresing av det. Det gjekk alltid bra med dei etter på heldig vis, broren til hunden min hadde jo ein gong drept eit piggsvin hørte jeg en gong.

Lenke til kommentar

Det som er kult med de dyra er at de "freser"

bare rop litt på de, så freser de. Det er så tøft det ;)

Prøv også å få det til å bade. ta det gjerne opp med filmkamera så vi andre får se også :)

PUTT DYRET I BADEKARET!!!

btw:

piggsvin er overfylt med lus og lignende udyr, så pass på :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

bra at du tok vare på det.. har selv ein Pinnsvin familie med 4 unger (var 5 den ein vart på kjøyrd:cry:) og ein vaksen då... men vask det og ta det med til dyrlegen.. det er nemlig veldigt masse lus og slikt på dei!!

:Edit: i hagen also

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
Det som er kult med de dyra er at de "freser"

bare rop litt på de, så freser de. Det er så tøft det ;)

Prøv også å få det til å bade. ta det gjerne opp med filmkamera så vi andre får se også :)

PUTT DYRET I BADEKARET!!!

btw:

piggsvin er overfylt med lus og lignende udyr, så pass på :)

ikke vet jeg men syns ikke d er kult og plage dyr unødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...