Artistic.Hipster Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Finnes det? Tenker da på noe som er like praktisk som den i AE Det blir liksom litt stress når man må bruke magic wand tool(spessielt på hår) Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Du kan jo bruke color range. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Jeg tenker på en funksjon som gjør at en farge(i mitt tilfelle blå) blir gjennomsiktig. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ja. Akkuratt. Color range. Så deleter du det blåe. Etter det limer du bare inn det du vil ha som bakgrunn i et nytt layer. Sikkert ikke den beste måten, men jeg tror den funker! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Ja. Akkuratt. Color range. Så deleter du det blåe. Etter det limer du bare inn det du vil ha som bakgrunn i et nytt layer. Sikkert ikke den beste måten, men jeg tror den funker! Hmm, skal prøve *Edit, den fungerer, men den etterlater en blå linje så man er nødt til å expande selectionen med en åixel for å få best resultat Endret 13. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå