ultim3d Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Skriver på vegne av en meget (!) sint kompis av meg som har kjøpt half-life 3 ganger, men hver gang han har registrert seg på steam, så går det fint å kjøre counter-strike EN gang, men så forsvinner det fra "my games"-listen?? Hva er det som skjer? Noen som har opplevd det samme? Også prøver vi å fyre igang "lost-account", men det er også uten resultat.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har brukt Steam lenge, har aldri vært borti noe slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Send en mail til Valve og spør da vel. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Skriver på vegne av en meget (!) sint kompis av meg som har kjøpt half-life 3 ganger, men hver gang han har registrert seg på steam, så går det fint å kjøre counter-strike EN gang, men så forsvinner det fra "my games"-listen?? Hva er det som skjer? Noen som har opplevd det samme? Også prøver vi å fyre igang "lost-account", men det er også uten resultat.. Virus? Det der har jeg aldri sett før.. Har dere lagt inn en clean install for hver gang av Steam? Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg kjenner faktisk 3 stykker som har hatt samme problem! den ene kjøpte på nytt og de 2 andre får fortsatt ikke spilt. Steam har ødelagt alt, var mye bedre før med won. Syns nå jeg da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jaja, de får hvertfall renska ut noe av alt "ugresset" som hang på CS..natural selection. survival of the fittest. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Send en mail til valve, eller der du kjøpte den med bilde av kvittering osv, og forklar problemet. Skal vistnokk få tilsendt en ny da. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Send en mail til Valve og spør da vel. Tviler egentlig på at de gidder å svare. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Tviler egentlig på at de gidder å svare. Lenge leve optimismen.. Jeg har sendt mail til Steam om ugyldig CD-key, de sendte meg en ny. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Tviler egentlig på at de gidder å svare. Lenge leve optimismen.. Jeg har sendt mail til Steam om ugyldig CD-key, de sendte meg en ny. Når kan folk lære seg at firmaet heter Valve, og IKKE steam...steam er bare et program.... Lenke til kommentar
morgus Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Send en mail til Valve og spør da vel. Tviler egentlig på at de gidder å svare. Jeg sendte inn en mail til Valve for en uke siden med scannet bilde av manual og kvittering, på grunn av at cd-key'en min ikke funket, fikk mail fra de i går med ny cd-key..... Jeg synes ikke Steam er så fælt som mange sier at det er. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Lenge leve optimismen.. En pesimist er en optimist med erfaring.. I alle fall, så er Steam mye bedre enn det Won noen gang hadde blitt. Det at noen ikke kan pc og gjør ting feil osv er ikke mitt problem. På meg virker det som om de fleste som ikke får til steam ikke kan lokalisere hivedkortet sitt engang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det der er bare å være ignorant. Steam var ikke ment som et program for den lille eliten av ubernerder som kan steppingnummeret på prosessoren sin utenat, men for at alle, uansett alder og datanivå, skal kunne spille valve-spillene. Det gjør det bare ikke nå. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det der er bare å være ignorant. Steam var ikke ment som et program for den lille eliten av ubernerder som kan steppingnummeret på prosessoren sin utenat, men for at alle, uansett alder og datanivå, skal kunne spille valve-spillene. Det gjør det bare ikke nå. Det er fortsatt fakta.. Dem jeg har støtt på som ikke klarer det har litt problemer med pc generelt.. Men men.. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 har hatt problemer med steam før jeg og... men løste seg mirakuløst av seg selv! Lenke til kommentar
Lou Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har samme problemet selv. Trodde jeg hadde tilgang på CS med HL key, men pga av klusset med ugyldig key, så trodde jeg at jeg tok feil. Jeg tar alltså ikke feil? Må sende dem en mail. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Noen stjal cd-keyen min skjønner ikke hvordan da Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hadde det samme problemet før eg også.. Så eg brukte ikkje kontoen på eit halvt år, før eg kom på eit CS-LAN igjen og alle var sinte på meg for eg var den einaste som ikkje hadde skikkelig steam.. Så testa eg den gamle kontoen igjen, da virka den. Så værre var det ikkje for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå