Gå til innhold

Steam suger cd-keys?

Anbefalte innlegg

Skriver på vegne av en meget (!) sint kompis av meg som har kjøpt half-life 3 ganger, men hver gang han har registrert seg på steam, så går det fint å kjøre counter-strike EN gang, men så forsvinner det fra "my games"-listen??

Hva er det som skjer? Noen som har opplevd det samme? Også prøver vi å fyre igang "lost-account", men det er også uten resultat..

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skriver på vegne av en meget (!) sint kompis av meg som har kjøpt half-life 3 ganger, men hver gang han har registrert seg på steam, så går det fint å kjøre counter-strike EN gang, men så forsvinner det fra "my games"-listen??

Hva er det som skjer? Noen som har opplevd det samme? Også prøver vi å fyre igang "lost-account", men det er også uten resultat..

:thumbdown:

Virus? :huh:

Det der har jeg aldri sett før.. Har dere lagt inn en clean install for hver gang av Steam?

Lenke til kommentar
Send en mail til Valve og spør da vel.

Tviler egentlig på at de gidder å svare.

Jeg sendte inn en mail til Valve for en uke siden med scannet bilde av manual og kvittering, på grunn av at cd-key'en min ikke funket, fikk mail fra de i går med ny cd-key.....

Jeg synes ikke Steam er så fælt som mange sier at det er.

Lenke til kommentar
Lenge leve optimismen.. :roll:

En pesimist er en optimist med erfaring..

I alle fall, så er Steam mye bedre enn det Won noen gang hadde blitt.

Det at noen ikke kan pc og gjør ting feil osv er ikke mitt problem.

På meg virker det som om de fleste som ikke får til steam ikke kan lokalisere hivedkortet sitt engang.

Lenke til kommentar

Det der er bare å være ignorant.

Steam var ikke ment som et program for den lille eliten av ubernerder som kan steppingnummeret på prosessoren sin utenat, men for at alle, uansett alder og datanivå, skal kunne spille valve-spillene. Det gjør det bare ikke nå.

Lenke til kommentar
Det der er bare å være ignorant.

Steam var ikke ment som et program for den lille eliten av ubernerder som kan steppingnummeret på prosessoren sin utenat, men for at alle, uansett alder og datanivå, skal kunne spille valve-spillene. Det gjør det bare ikke nå.

Det er fortsatt fakta.. Dem jeg har støtt på som ikke klarer det har litt problemer med pc generelt.. Men men..

Lenke til kommentar

Hadde det samme problemet før eg også.. Så eg brukte ikkje kontoen på eit halvt år, før eg kom på eit CS-LAN igjen og alle var sinte på meg for eg var den einaste som ikkje hadde skikkelig steam.. Så testa eg den gamle kontoen igjen, da virka den. Så værre var det ikkje for meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...