Pug Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Finnes det noen gode (gjerne rimeligere) alternativer til Logitech Z-680? Eller er Z-680 det beste alternativet når anlegget skal kobles til DVD-spiller? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Skal det brukes i stuen som anlegg til tv'en, er det ikke så lurt å kjøpe noe billigere.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Skal det brukes i stuen som anlegg til tv'en, er det ikke så lurt å kjøpe noe billigere.. Ja, har tenkt å koble det på en DVD-spiller og bruke det som hjemmekinoanlegg. Er Z-680 det beste alternativet blant PC-høytalere? Det finnes ikke noen anlegg som koster litt mindre, men som gir god lyd likevel? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Siden du trenger fjernkontroll, begrenser det jo valgmulighetene en smule om det skal være billig.. Kansje dette fra creative? Men da er z-680 myyyye bedre, og du får utrolig mer for pengene Lenke til kommentar
Pug Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Siden du trenger fjernkontroll, begrenser det jo valgmulighetene en smule om det skal være billig.. Kansje dette fra creative? Men da er z-680 myyyye bedre, og du får utrolig mer for pengene Det er jo ikke absolutt nødvendig med fjernkontroll... Hva med Z-5300? Er det mye dårligere enn Z-680? Eller gir Z-680 mer for penga? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 z-5300 er rimelig bra lydmessig tror jeg, men det er et sett rene pc-høyttalere. Det har ikke egen dolby digital dekoder, og den har ikke fjernkontroll. Dette betyr at dvd-spilleren din må ha 5.1 kanals analoge utganger, og innebygget dolby digital decoder. Du må også lette på ræva for å justere volum, noe som kan bli en smule irriterende i lengden Lenke til kommentar
akto Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Må du ha pc-høytalere? Hvilken prisklasse er du i? Sjekk ut litt på qxl, der kan det dukke opp mye som banker pc-høytalere ned i søla til en fornuftig pris dette feks: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=13...um=1&Catg=11991 Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Må du ha pc-høytalere? Hvilken prisklasse er du i? Sjekk ut litt på qxl, der kan det dukke opp mye som banker pc-høytalere ned i søla til en fornuftig pris dette feks: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=13...um=1&Catg=11991 Ja, tenkte at PC-høytalere er mer allsidig... Må jeg ikke ha forsterker om jeg kjøper et sett beregnet til hjemmekino også da? Lenke til kommentar
Vismut Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg har Z-640 og er bra fornøyd med det. Lenke til kommentar
akto Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ja, tenkte at PC-høytalere er mer allsidig... Må jeg ikke ha forsterker om jeg kjøper et sett beregnet til hjemmekino også da? Det må du. Lenke til kommentar
akto Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 her kan du kanskje gjøre ett kupp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå