Gå til innhold

Divx programet "Copy DVD Now" har noen kjenskap til det???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne jo vært greit og hatt alt i en pakke, og siden det er gratis oppdateringer, burde det jo vært greit, om det er tilfelle......?

Er vell på jakt etter en lettvint løsning. Jeg tror jeg tar deg på ordet, og heller prøver meg på gratis versjonene.

Takk for linkene

Lenke til kommentar

Det er en svindel, og den er ikke i nærheten av tilnærmet kamuflert. Det aller verste er at de annonserer på AltaVista, som er favorittsøkemotoren min, og det synes jeg er dårlig av AV.

Jeg tenkte på det med en gang jeg så overskriften. Jeg klikka meg bare inn for å se hvor godt kamuflert det hele var, og det er den mest dustete svindelopplegget jeg noen gang har sett. De kunne like godt ha skrevet med store bokstaver at DETTE ER EN SVINDEL - VI VIL BARE HA PENGENE DINE...

Jeg har flere ganger sett svindel på nettet, men har ikke bitt på. Dette er ikke fordi jeg er smart eller har så mye erfaring eller noe sånt, men rett og slett fordi jeg opptrer litt "sunt" kritisk. Det burde flere gjøre. Og jeg prøver ikke opptre god eller noe sånt, det er mange som er som meg. Men det er dessverre en del som biter på forskjellige typer svindel.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Takk for alle svar:::::-)

Det virka nok litt for greit dette her, ja..

Jeg ble opplyst om dette "produktet" via FrechDevice sine reklame linker, sjekker de ikke hva de lar reklamere hos seg eller.. De legaliserer jo produkter på denne måten..... :sad:

Det vil med andre ord si at slike reklame spotter må behandles varsomt og ikke kjøpes for go fisk før en har bekreftet at produktet holder mål fra annet hold..

Dårlig håndtert av Altavista og FrechDevice..... Har en penger kan en reklamere for hva som helst!!! De burde ihvertfall forlangt en test av produktene som skal annonsere hos de..... eller hva?

Er i dag veldig fornøyd med GKnot softwaren, helt genial. Lurer bare på en ting: hvordan legge til AC3 lyd steden for mp3? (verken WMP eller DivX player finner AC3 lyden....)

Mvh

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-31 12:00, Gunsmoke skrev:

(..)

Er i dag veldig fornøyd med GKnot softwaren, helt genial. Lurer bare på en ting: hvordan legge til AC3 lyd steden for mp3? (verken WMP eller DivX player finner AC3 lyden....)

Legg til AC3-codec. Se linker over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...