Dag Arne Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Hei jeg ønsker å bruke en 486 dx2 66 med 32 mb RAM som ruter. Har et ISA bus Dynalink TAS100H ISDN kort som jeg vil bruke. I tillegg vil sette inn et 3Com Etherlink III (tp) nettverkskort. Har kikket litt på info om floppyfw, men siden jeg er helt grønn på dette har jeg fortsatt ikke funnet ut om jeg kan bruke Dynalink kortet. Noen tips om dette? Dag Arne Lenke til kommentar
reefer Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Hmmm....floppyfw støtter i alle fall ISA-kort generelt veldig godt, så det beste du kan gjøre er vel egentlig bare å kopiere inn imaget på en floppy og prøve. Jeg er ganske sikker på at Dynalink skal være støttet. Lenke til kommentar
Dag Arne Skrevet 6. november 2001 Forfatter Del Skrevet 6. november 2001 OK, takk for tipset. En ting til. Jeg leser en howto om floppyfw på http://www.samag.com/documents/s=1155/sam0...0101i/0101i.htm Forfatteren Andreas Meyer sier at jeg skal sette inn to nettverkskort i den samme maskinen?!?? Og nevner ikke med et ord ISDN kort eller modem for kommunikasjon ut på telenettet? Har han ment at det ene nettverkskortet skal ta seg av kommunikasjonen ut? Dag Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå