Håvard Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hva betyr SWAP?? Hva slags filer er det?? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 første jeg tenker på er harddisker som er montert slik at du kan ta de ut selv mens maskinen er igang. eks på en server hvor ene disken klikker kan en ta ut og sette inn ny uten å tape millioner på utilgjengelig nettbutikk. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Og det første jeg tenker på er swap space. En plass på disken som er dedikert til å fungere som lagringsplass for minnet på maskinen. Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Swap kan vel bare kalles virtuelt minne (i linux har man vel egne partisjoner til dette, mens i windows ligger vel disse som vanlige filer på partisjonen som du bruker) første jeg tenker på er harddisker som er montert slik at du kan ta de ut selv mens maskinen er igang. Det heter hot-swap Endret 12. august 2004 av woohoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå