Gå til innhold

Jeg skal på tur!

gthaman

Anbefalte innlegg

Min rike onkel ringte med nettopp fra tyskland og spurte :

kunne du komme å hente meg i min nye bil? Den står hos møller i oslo. Tenkte jeg "kult, det blir en fin tur!"

Så videre hører jeg : du får 2000 kr for det, og det er en DØNN NY AUDI A8 4,2.

Jeg er 18 år. Jeg får en bil med ALT av utstyr, V8, 330 HK og 440Nm. Han sa og : ta gjerne med en kompis om det blir kjedelig. Ved siden av data er bil min store lidenskap. Noen som kan fatte hvor ekstatisk glad jeg er?!?!?! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nok besatt den plassen allerede. En kompis av meg som er helt hekta på bil som jeg ringte, og jeg lurer på om han besvimte noen sekunder da jeg spurte "om han gadd å bli med"

Hehe, såpass ja :p Tenkt deg en tur til autobanen da?

Det blir nok det... Desverre er vel bilen sperra på 250km/h.

Så mye kø jeg har hørt det er der gjør vel ikke det så mye...

Lenke til kommentar

2,5TDI er ikke så verst motor. Regner da med at du har den med 180hk. Den kan trimmes bra, og er rask i utgangspunktet. Dette er jo gamle typen A8 vi snakker om - tror ikke den nye leveres med 2,5TDI.

Fant ut at vidunderet med alt utstyr kom på 1.354.000.

Edit : Tenkte jeg skulle si at jeg får bilen i dag... dvs en dag før jeg skal hente han. jeg kjører rundt en dag i den bilen som jeg vil. Skal kjøre rundt i Oslo med den!!

Endret av gthaman
Lenke til kommentar

kunne du komme å hente meg i min nye bil? Den står hos møller i oslo. Tenkte jeg "kult, det blir en fin tur!"

Jeg er 18 år. Jeg får en bil med ALT av utstyr, V8, 330 HK og 440Nm. Han sa og : ta gjerne med en kompis om det blir kjedelig. Ved siden av data er bil min store lidenskap. Noen som kan fatte hvor ekstatisk glad jeg er?!?!?! :dribble:

Lurte på en ting... bor onkeln din i tyskland, og kjøper bil ifra Norge?

Det hørtes litt merklig ut... Hadde sikkert fått halv pris på bilen i Tyskland.. Hvis han bor der da..

Lenke til kommentar

Nei, han er bare en tur i tyskland, og jeg henter ham der! Han kunne selvsagt tatt fly, men han vet at jeg er helt gal etter biler, og lurte på om jeg ville gjøre han denne tjenesten. Han skulle ha med noe greier også, som kan bli vanskelig å få i flyet!

Jeg har kjørt rundt i hele dag - kanskje noen fra forumet har sett meg i full fart rundt på motorveien og inne i Oslo?

Lenke til kommentar

*dåne*

Det der skulle ikke vært lov!

Han har ikke lyst til å kjøpe en Cooper S til meg da? :dribble:

Lenke til kommentar

hehehe. Cooper S har en venn av meg. Den er rask.

Jeg er nok tilbake i hverdagen nå, men jeg skulle få låne bilen en annen gang om jeg ville....

Jeg kjørte i Sverige, cruisec. i 160. Så kommer en Volvo bak med "Streetracers" i bakruta. Da klinte jeg inn gassen , og stakk fra dem i 220. Så kjørte de forbi meg, så satte jeg bilen i "S". Da girer den mye mer aggresivt, og senker fjærene for høy fart!

Da jeg dyttet inn gassen i 220, var det som et spark i ryggen opp til 250. Så gadd de ikke mer!! Var en drømmetur til køben. Brukte 6 timer...

Lenke til kommentar
hehehe. Cooper S har en venn av meg. Den er rask.

Jeg er nok tilbake i hverdagen nå, men jeg skulle få låne bilen en annen gang om jeg ville....

Jeg kjørte i Sverige, cruisec. i 160. Så kommer en Volvo bak med "Streetracers" i bakruta. Da klinte jeg inn gassen , og stakk fra dem i 220. Så kjørte de forbi meg, så satte jeg bilen i "S". Da girer den mye mer aggresivt, og senker fjærene for høy fart!

Da jeg dyttet inn gassen i 220, var det som et spark i ryggen opp til 250. Så gadd de ikke mer!! Var en drømmetur til køben. Brukte 6 timer...

6 timer? Det er det familien min bruker når vi kjører i 120.

Har en kompiss av deg en Cooper S? Hvor gammel er han? Lille jævel.

*hate livet* :cry:

Lenke til kommentar
Ikke kompis da, faren til en kompis. Men kompis disponerer bilen. Vi stoppet på grensa, gøteborg. Ca 1,5 timer stop totalt + bensinfylling.

Beistet brukte faktisk bare 1,1l / mil med skandaløs hard kjøring.

En sånn en SKAL jeg ha i løpet av livet mitt.

Kanskje med noe sånt av tuning? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...