skarsk Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Når jeg kopler min bærbare Compaq N1020v til Tv'en, får jeg bare opp et svart/hvitt bilde på skjermen. Har vært inne i >Egenskaper >Innstillinger >Avansert og gått igjennom alt som er, men finner ingen feil? Hva er det jeg eventuelt overser? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Dette har vært oppe maaange ganger før og det går en tråd nå her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=281243&hl= For å hjelpe kan jeg jo sitere meg selv: De vanligste feilene som gir svart/hvit bilde er:- Bruker s-videokabel med overgang til scart på TV som ikke støtter s-video. - Bruker s-videokabel med overgang til scart og ikke stille TV til å bruke s-videosignal på scartinngangen. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på feil scartkontakt (hvis TV har 2 eller 3 scart er det ofte bare 1 som støtter s-video). - Skjermkort ikke stilt til PAL. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Hadde en liten mistanke til at kabelen jeg brukte, ikke er riktig. Husker ikke helt hvor kabelen stammer ifra. Takk skal du ha Mr. D Lenke til kommentar
qwert Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kan legge til: -TV har et valg i menyene for å velge mellom kompositt/s-video på de forskjellige kontaktene som er stillt inn galt. -TV bruker forskjellige 'kanaler' avhengig av hvilken signaltype man bruker. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Har avklart problemet nå idag. Problemet er TV'en; en gammel Grundig som burde vært utskiftet. En overgang fra S-Videokontakten til en Phonoplugg løste problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå