embark Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hei, jeg trenger litt ny musikk, og for en stund siden fant jeg en ganske kul "feauture" i Winamp 5: Generate HTML Playlist. Det jeg vil dere skal gjøre er å legge all musikken deres inn på winamp, og så trykke Misc helt nederst i Winamp og så trykke Misc og så Generate HTML Playlist. Så kan dere bare legge linken til lista her. Genialt? PS: bare Winamp 5 (kanskje 3 også) Lenke til kommentar
monstar Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hei, jeg trenger litt ny musikk, og for en stund siden fant jeg en ganske kul "feauture" i Winamp 5: Generate HTML Playlist. Det jeg vil dere skal gjøre er å legge all musikken deres inn på winamp, og så trykke Misc helt nederst i Winamp og så trykke Misc og så Generate HTML Playlist. Så kan dere bare legge linken til lista her. Genialt? PS: bare Winamp 5 (kanskje 3 også) Hvorfor det?. Litt tungvint når man har over 3000mp3 spredd over hardisken Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Ja, men du har lagret en eller annen liste? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ja, men du har lagret en eller annen liste? Nei, bruker iTunes til å spille av mp3, bruker bare winamp til å spille av video-filer. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg vil heller anbefale VLC eller til og med WMP til å spille av videofiler istedet for Winamp. De gir bedre bilde etter min erfaring. Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Ja, VLC er sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg gidder ikke rippe ørten cd'er. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hei, jeg trenger litt ny musikk, og for en stund siden fant jeg en ganske kul "feauture" i Winamp 5: Generate HTML Playlist. Det jeg vil dere skal gjøre er å legge all musikken deres inn på winamp, og så trykke Misc helt nederst i Winamp og så trykke Misc og så Generate HTML Playlist. Så kan dere bare legge linken til lista her. Genialt? PS: bare Winamp 5 (kanskje 3 også) sikker på at du virkelig vil gå gjennom flere tusen låter? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har en html-generert playlist, men intet sted å laste den opp. Består sånn ca av 6000 av mine EGNE(CD-rips) og 6000 sanger som er "lånt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå