S_Cwirl Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 jeg har et veldig merkelig problem... jeg kjøpte nytt HK https://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=116328&cks=SER slenger det i og chabang... np så skal jeg innstallere driverene til Radeon 9700 (catalyst 4.7) så restarter jeg... så blir skjermen svart.... det eneste som kommer er... IKKE GYLDIG H: 26.9K V: 43.0 det kommer blinkende, ikke windows, men skjerm-menyen på en måte så går jeg inn i safe-mode og avinnstallerer driverene (cat 4.7) og da funker det igjen... jeg prøver med alt fra cat 4.6 til 4.5 men ikkeno funker. jeg har oppdatert alle drivere untatt skjermkortdriverene og kan ikke skjønne hvorfor det ikke vil virke Lenke til kommentar
S_Cwirl Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 HE****E [whine] i dag har jeg brukt en dag på å fixe pc'en min.... endelig fikk jeg et HK som støtter 8x agp... SÅ ER DET DET SOM ER DET JÆ*** PROBLEMET slenger den ned til 4x så funker PI***T som det skal... er det FO*****A MULIG? sry for alle banneordene, men i dag har jeg grått blod! [/whine] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå