MalvinP Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Hei Kona fikk dette på mail. Hva er det for noe? Er det bare bøff, eller?? her er en link ( fikk ikke til å sette inn bilde) My Webpage Endret 12. august 2004 av MalvinP Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 hmm har fått så mange requester selv at jeg selv har blitt medlem uten at jeg helt har skjøtn hva det går ut på. har ikke fått noen sms ennå da Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har også fått noen sånne mailer. Men jeg har ikke blitt medlem. Vet ikke hva det er, og da tar jeg ikke sjansen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har også fått noen sånne mailer. Men jeg har ikke blitt medlem. Vet ikke hva det er, og da tar jeg ikke sjansen. kan det skade? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har fått en del sånne jeg også. Tar ikke sjangsen på å melde meg på noe jeg ikke vet hva er. Lenke til kommentar
kidden Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har hørt at når du gir nummeret ditt til sms.ac så får de tak i all informasjon om deg og sånt... Vet ikke om det er sant, men jeg tror det. Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 fått mange sånne jeg og, fra venner, bekjente og mindre kjente. jeg vil ikke melde meg på ,gratis sms kan man jo sende "over alt" på nettet uansett. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det er visst mulig å kunne sende sms til de personene som du aksepterer "innvitasjonen" fra Skjønner ikke helt meningen, men men... Har fått masse tilbud, kommer aldri til å melde meg inn. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hm....her havnet jeg vist feil. Var vist bare et av fjortistopics....dette... so sorry... Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hm....her havnet jeg vist feil. Var vist bare et av fjortistopics....dette...so sorry... Gidd? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Hm....her havnet jeg vist feil. Var vist bare et av fjortistopics....dette...so sorry... Hva er det du babler om egentlig? Hvorfor gidder du å svare på topics, når du overhode ikke har noe å bidra med? Jeg sjekket opp om du hadde for vane å svare meningsløst og inkludere begrepet "fjortis". Og det hadde du tydeligvis. Synes folk virker litt unaturlig skeptiske, i ly av ###### stormen. Kan ikke helt se hvorfor å tilby 8 sms gratis om dagen skulle være "for godt til å være sant". Jeg prøvde i midlertid å registrere meg (med et nummer jeg ikke bruker selvfølgelig), men får bare feilmeldingen "That SMS ID has been taken. Please choose another.", uansett hvilket navn jeg velger. Noen andre som har prøvd å registrere seg? Edit: hurra, navnet til et visst sms pyramide-prosjekt blir automatisk sensurert Endret 14. august 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hm....her havnet jeg vist feil. Var vist bare et av fjortistopics....dette...so sorry... Eneste fjortisen her er vel deg siden du poster slike komentarer Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 De samler sikkert sammen e-postadresser og selger dem vidre En hake må det være. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg har også fått noen sånne mailer. Men jeg har ikke blitt medlem. Vet ikke hva det er, og da tar jeg ikke sjansen. kan det skade? Ikke veit jeg. Derfor jeg ikke tar sjansen. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Det ser kanekj ufarlig u, men med en gang du registrerer din epost/tlf adresse så kan de selge videre informasjonen til adndre selskaper osv....det er ALLTID noe rusk&rask, og selv har jeg fått 2 invitasjoner og takket blankt nei til dem begge Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 En hake må det være. Kan du utdype hvorfor det må være en hake? Det er jo ikke snakk om ubegrenset sending av gratis sms? Lenke til kommentar
eught Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Jeg var på vei til å registrere meg etter et utall invitasjoner. Men da jeg hadde kommet til steget der jeg skulle bekrefte medlemsskapet ved å svare på en melding, ante jeg ugler i mosen. Jeg så at de hadde flere betalingstjenester, og slik jeg forstod det, måtte du betale for hver SMS du mottar etter gratismeldingene er "oppbrukt". Altså er det et sjanse for misbruk dersom noen finner på at de skal sende haugevis av meldinger til deg for at du skal måtte betale mye. Dog er jeg ikke sikker på om jeg oppfattet det riktig. Uansett så bekreftet jeg aldri medlemsskapet. Endret 14. august 2004 av eught Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå