Kurium Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har fått Prosearch.com som startside, og får ikke fjernet den. Den kommer tilbake etter restart, og lar seg ikke fjerne av AdAware eller Spybot. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 si litt mer om hva du bruker, internett explorer, windows xp.. etc. lettere å hjelpe da, men har du prøvd manuelt å endre startsiden? Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 du kan jo prøve å åpne registeret (skriv regedit i run/kjør i startmenyen) naviger deg fram til HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run der ligger det som kjøres hver gang du starter windows(hvis du har windows da) kansje du finner noe teite ting som du kan slette der? Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har Win XP med alle oppdateringer, og bruker IE som nettleser. Jeg kan endre startsiden, men når jeg restarter er prosearch tilbake. Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 les i den forrige posten min^ jeg tipper det ligger en dum sak der. jeg har hatt noe lignene selv Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hei, hvis du har prøvd adaware, hijackthis etc. etc og ikke fått det vekk, ta en tur inn til spywarefri.dk og sjekk forumet deres, de er flinke med og hjelpe med og ta vekk akkurat de tingene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå