Gå til innhold

Minuttpris på ADSL!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dere at underskrifter og klagebrev til telenor hjelper ? Telenor har nesten monopol. Unntagen i oslo og noen andre byer, sitter vel telenor med en markedsandel på 90%-100%. Det vi trenger å gjøre er å klage til sjefene til sjefene i telenor, nemlig politikerene Som kjent så er staten den dominerende eieren i telenor. Hvis vi får de som er "eiere" i telenor til handle (ved bl.a. å si at partiet ikke får stemmen din hvis telenor holder på slik) vil politikerene bli redde for å miste jobben sin og stjelehor får smekk.

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=28283&forum=61

Lenke til kommentar
Gjest mafister

agamemnon eller noe i den duren skrev :

Tror dere at underskrifter og klagebrev til telenor hjelper ? Telenor har nesten monopol. Unntagen i oslo og noen andre byer, sitter vel telenor med en markedsandel på 90%-100%. Det vi trenger å gjøre er å klage til sjefene til sjefene i telenor, nemlig politikerene Som kjent så er staten den dominerende eieren i telenor. Hvis vi får de som er "eiere" i telenor til handle (ved bl.a. å si at partiet ikke får stemmen din hvis telenor holder på slik) vil politikerene bli redde for å miste jobben sin og stjelehor får smekk

kanskje ikke, men å slutte å bruke adsl fra dem funker. hvis alle kutter ut adsl hvis de innfører tellerskritt eller pris pr mb etc. hvor lenge klarer telenor seg uten oss, for det er ikke lenge. De trenger oss , men vi trenger egentlig ikke dem. det finnes andre og bedre adsl selskaper så hvorfor klynge seg til telenor. uansett om du bare kan få fra telenor så vent heller til du har en annen mulighet.

jeg gir ikke dem gleden av å snylte meg for penger. jeg vil anbefalle at alle sjekker ut http://www.tiscali.no og http://www.bluecom.no for de fleste kan få adsl derfra.

På tide og slå spikren i telenor sin kiste, de er selv ansvarlige for sin undergang og de har seg å takke.

AMD t-bird 900 mhz

256 mb sd ram

20 gb hd

asus geforce 7100/t

windows xp pro

[ Denne Melding var redigert av: gellar_48 på 2002-05-02 19:43 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-02 13:00, grendel skrev:

Har sendt masse mailer rundt omkring til politikere jeg også.

Her er noen svar:

Høyre:

Kjære xxxx xxxxx

Jan Petersen har bedt meg takke for henvendelsen og svare på hans

vegne.

Telenor har ikke monopol på telemarkedet. Det finnes flere andre

ADSL-leverandører som det er mulig å skifte til. Dessuten er det verdt å

merke seg at Telenor ikke lenger er en statsbedrift, men et

børsnotert aksjeselskap. Derfor er det verken ønskelig eller mulig for

politiske myndigheter å gå inn og styre Telenors prispolitikk. Det er

en vurdering som tilligger administrasjonen. Vår oppgave er å legge til

rette for mest mulig effektiv konkurranse i telemarkedet.

Med vennlig hilsen

Tom Erlend Skaug

Politisk rådgiver for partilederen

FRP:

Hei

Jeg har nå sendt en e-post til vår stortingsgruppe ved Kenneth Svendsen

som leder vår samferdselsfraksjon, angående Tormod Hermansen og ADSL.

Jeg har mottatt en rekke henvendelser, og deler deres bekymring i

forhold til hvordan Telenor går frem.

Med vennlig hilsen

FREMSKRITTSPARTIET

Ronny Røste

Leder av politisk avdeling

Fremskrittspartiet go go go

G

****!! fikk akuratt samme sva jeg også!

Lenke til kommentar

Etter brevet mitt til NextGentel fikk jeg dette svaret ( ca 1 time etter å ha skrevet brevet!)

Hei Marius,

Som Morten svarer på direkte spørsmål har vi forsåvidt ingen kommentarer til det våre konkurrenter foretar seg i markedet, men NextGenTel har - på direkte forespørsel - ingen planer om å endre dagens prismodel fra fast pris til andre prismodeller, f.eks. noe fast og noe basert på forbruk.

Vi mener at bredbånd er direkte koblet med frihet; alltid på, fast pris og høy hastighet. Vi bygger et eget nett uavhengig av andre, og må hele tiden søke å utnytte dette best mulig slik at brukerne blir fornøyd og slik at vi også oppnår nødvendig grad av lønnsomhet. Således ser vi ingen grunn til å endre det konseptet som vi i dag har etablert i markedet.

Kunder skal kunne stole på NextGenTel, og vi skal hele tiden tilby markedsledende funskjoner, teknologi, ytelse og konkurransedyktige betingelser.

Mvh

Olav

Lenke til kommentar

Telenor må enten holde seg til linjesvitsjede telesystemer eller FATTE at alt konvergerer mot en felles IP plattform, hvor man ikke lenger kan ta betalt for TIDsbruk. Her snakker vi om pakker og bits og bytes og ikke taletid og tellerskritt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...