Gå til innhold

Minuttpris på ADSL!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-30 15:17, Xane skrev:

NEEI! Helt utrolig urettferdig for folk (meg) som ikke KAN bruke andre leverandører enn Telenor ADSL!
:(

De andre leverandørene kommer nok til å gå over til det samme betalingssystemet hvis Telenor gjør det.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 17:40, Dan Stamnes skrev:

gruslegges her ADSL ?

Nja.. tviler egentlig litt på at de kommer til å gjøre dette.

Det hadde jo vært for idiotisk.

Lurer på om det blir noe av de ekstra 20%ene jeg gleda meg til jeg..

Lenke til kommentar

Nå viser vel telenor igjen hvilket "monopol" de har på tele og kommunikasjons markedet. De burde rett å slett ikke fålov til å gjøre dette!!!

Det er urettferdig!! Først lure folk til å bestille og deretter ta ekstra betalt for det..

Hvilken tankegang har telenor egentlig?

Lenke til kommentar

Da er det greit å ha ngt, m/ et års binding, de kan ikke inføre dette.

Men dette er helt sinnsykt, får ikke telehor nok penger slik at de må sette opp prisen på dagens svinedyre tjenester!!!!!???

Håper ue griper inn mot monoplet de har. Alle som snakker om at ms har monopol, se på stjelehor?!!! Alle må leie av dem, uansett hva fean det gjelder, adsl, telefon etc.

Og i det hele tatt å tenke på å måtte betale etter bruk, hva er da visten med adsl???

Nei telehor, stjelehor, dere vet **** meg ikke hvordan man skal behandle kunder.

Dessuten tror jeg grunnen til økningen er at de bygger seg "billige" kontorer på fornebu, ikke det at de ikke tjener penger på adsl for det er bullshit!!!

Lenke til kommentar

Tenker det blir minutter eller sekunder om og gjøre når jeg trør/sparker en feit Rakett om igjenom endetarmen på hermansen og venter i spenning når rævhøllet hans eksploderer :evil:

eyeflash.gif

[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-04-30 19:10 ]

Lenke til kommentar

Hvis Telenor innfører dette,så er Norge det eneste landet i hele verden med ADSL som får tellerskritt med ADSL.

Det er helt latterlig!!

Hva skal man da med 704/128 eller 1024/256

Jeg betaler ikke for hva jeg laster ned i MB..det er det bare og glemme.

Da klarer jeg meg heller uten internett til jeg får råd til å ha SDSL.

Mio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...