Bruker-33331 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) hva med å lage et kabinett av Lego da? Has been done..... Av Mange! Blir ikke like "unikt" og orginalt.... Endret 16. august 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 hva med å lage et kabinett av Lego da? Har vært inne på tanken, men da må jeg bestille masse like deler. Nå bare kryr det av "littavhvert" og så er det litt oppbrukt. Døra festes med vanlige metall-hengsler. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Døra festes med vanlige metall-hengsler Som er festet i ramme (forsterkning)? OK! Blir vel en W.logg snart ? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 For penger til helga(forhåpentligvis), så da kjøper jeg inn noen materialer. Så ja... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Altså, ikke for å være negativ, men dette tror jeg går skeis... Lykke til, men tviler litt på dette... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Ja, det er ytringsfrihet... Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 hva med å lage et kabinett av Lego da? Det er blitt gjort så utrolig mange ganger allerede...let litt på forumnet så finner du det.. Lenke til kommentar
hart Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 To forslag... drit i ispinnene (ikke bokstavelig, men glem dem)... lag ett kabinett av sukkerbiter og nyt synet av hvordan det smelter når du blodklokker den stakkars CPUen din.... Det andre er litt mer seriøst og kan bli rimelig fett.. Lag deg et plexiglasskabinett, men bruk litt tynnere plexiglass i to lag. Mellom glassene så legger du kronestykker og mynter fra hele verden. Resultatet blir megaharry og passer sammen med stuebordene med mynter under glasplata som var så pop på 80-tallet. Klarer du å gjemme noen jålete neonlys inni kassa så blir du sannsynligvis en lokal helt... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Er nok ingen pengesamler Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hvorfor ikke kjøpe et sunbeam kabinett som base. Så kan du lime på ispinner... Da kan du selv bestemme hvor vinduene kan være. (koster 1000,- på microplex) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er nok ingen pengesamler Så bli det! Stikk på en hobbysjappe og skaff deg noen mynter... Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 jeg likte ispinne kabinettet bedre. eller bytte pengene med frimerker. det kunne kanskje gått ann. vet ikke hvordan type du er. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Hvorfor ikke kjøpe et sunbeam kabinett som base. Så kan du lime på ispinner... Da kan du selv bestemme hvor vinduene kan være. (koster 1000,- på microplex) Det hørtes dyrt ut... Og det blir jo ikke det samme da. Har laget en 3D-skisse som nærmer seg ferdig(kommer snart) og så skal jeg kjøpe litt materialer i morra. Bestiller PSU nå... EDIT: Her kommer noen "arbeidstegninger for de som er interessert: http://www.freewebs.com/bullfactory/total.jpg http://www.freewebs.com/bullfactory/side.jpg http://www.freewebs.com/bullfactory/front.jpg Her ser man konstruksjon av rammen som skal være lagd kvadratiske 1cm store "planker". Satt av plass til 2 CD-ROM og Vanntank-holder. Endret 22. august 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Se på posten i Worklogs: link Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Minner meg om dette vi gjorde på skolen med å dynke avispapir i vann og forme det. Deretter male. Noen som har lagd tower i avispapir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå