Gå til innhold

er denne pc en noe tess

Anbefalte innlegg

På obs butikken på mariero skal de fra og med mandag selge en pc med 512 mb ram, athlon 64 3000+, dvd brenner, radeon 9800xxl og 200gb harddisk med masse programmer blant annet nero, win xp og 18 måneders lisens på ecyber antivirus til 7990. er denne noe tess eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På obs butikken på mariero skal de fra og med mandag selge en pc med 512 mb ram, athlon 64 3000+, dvd brenner, radeon 9800xxl og 200gb harddisk med masse programmer blant annet nero, win xp og 18 måneders lisens på ecyber antivirus til 7990. er denne noe tess eller ikke.

Følger det med skjerm? Hvis ikke tror jeg ikke jeg hadde satset på akkurat denne pc'en. Det er tross alt Obs vi snakker om her.

Er du på jakt etter en god pc til en rimelig pris, kjøp den på nettet :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmmm: Stiller spørsmålstegn til veldig mye her. Først og fremst, så er jeg litt usikker på det 9800XXL skjermkortet. Er dette noe alá 9800Pro ???

Prøvde å sette opp en lignende PC fra webben, og fant ut at tilbudet ikke var så aller verst med tanke på at han får operativsystem samt andre programmer med.

Uansett:

Her er det jeg tror er et lite minus, uten å si for sikkert.

1. Ofte er slike maskiner bygd inn i veldig små kabinetter, med små strømforsyninger, som gir deg null mulighet til å oppgradere senere.

2. Ofte er slike maskiner med veldig tregt minne. Ikke siste mote for å si det slik.

3. 9800XXL ??? Kan noen fortelle meg hva det er ? er det et 9800Pro eller er det noe lureri ?

4. Chipset på hovedkort er nok også av den billige sorten. Neppe noe nForce-3-250

5. DVD-Brenneren er neppe siste mote, har ikke støtte for Dual Layout.

6. Skulle noe skje med maskinen, mister du all garanti i det du åpner kassa selv.

Hvis de kriteriene som jeg skrev over ikke stemmer, at de bruker av siste mote på ting og tang, så synes jeg det er et godt kjøp. Ville likevell fått en fullverdig

beskrivelse av hvilken komponenter maskinen består av.

-z00l-

Lenke til kommentar

1. Ofte er slike maskiner bygd inn i veldig små kabinetter, med små strømforsyninger, som gir deg null mulighet til å oppgradere senere.

2. Ofte er slike maskiner med veldig tregt minne. Ikke siste mote for å si det slik.

3. 9800XXL ??? Kan noen fortelle meg hva det er ? er det et 9800Pro eller er det noe lureri ?

4. Chipset på hovedkort er nok også av den billige sorten. Neppe noe nForce-3-250

6. Skulle noe skje med maskinen, mister du all garanti i det du åpner kassa selv.

Veldig enig z00l! :yes:

9800 XXL???? :!: :!: :!: :!:

Det er vel noe av det morsomste jeg har lest i dag! :lol:

Lenke til kommentar
har sett litt og radeon 9800XXL er mellom tingen mellom 9800pro og XT, så det er jo en helt grei pc.

Mod.Edit: 17 smileys fjernet og PM sendt ang. bruk av smileyer.
Til dere andre: Vær vennlig å hold bruken av smiley til et fornuftig nivå... Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Veldig enig z00l! :yes:

9800 XXL???? :!: :!: :!: :!:

Det er vel noe av det morsomste jeg har lest i dag! :lol:

Leser folk nyheter her på forumet? :-/

og vi fyrer opp igjen

http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9323

http://www.dinside.no/php/art.php?id=107811

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=282011

http://www.dinside.no/php/debatt.php?iid=170458

+++ de to øverste er de viktigste

Altså en knall pc, man kan ikke bygge noe så billig selv. eneste er hk da, du kan ikke oc men det er ikke så viktig når det er så billig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...