mandela Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 jeg har følgende problem, når jeg ser på divx med codec 4.12 installert fungerer alt fint, når jeg installerer codec 5 eller 5.1 blir lyden helt asynkron med bilde, det er snakk om noen sekunder, hva kommer det av? hjelp!! betyr det at jeg ikke kan se divx filmer laget med divx5?? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 ingen som har peiling? i det hele tatt? ville forslag er også velkomne Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Hei! Jeg har samme problem som deg, men kan nok ikke forklare fenomenet. For meg oppstår problemet vanligvis når jeg benytter "DivX player Alpha" som følger med codecen. Vanligvis er lyden derimot synkron når jeg benytter andre spillere (Power DivX eller Power DVD). Jeg har også problemer med av maskinen henger seg i ca et halvt minutt når jeg åpner Windows Mediaplayer. I et par tilfeller har jeg sett meg nodt til å synkronisere lydsporet ved hvelp av "NanoDub" Håper noen kan forklare årsaken til problemet Mvh Cueball [ Denne Melding var redigert av: Cueball på 2002-04-30 13:46 ] Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 glemte å si, jeg kjører win2000 sp2, dirextx 8.1 savage4 integrert grafikk, AC97 lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå