Nunzio Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hei. Har et lite spørsmål. For å ta Epox som et eksempel. Går det ann å få en annen farge til dette kabinettet? Denne er vel silver eller.no, så jeg lurer på om jeg kan få det i svart? Mvh. Robin Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hei. Har et lite spørsmål. For å ta Epox som et eksempel. Går det ann å få en annen farge til dette kabinettet? Denne er vel silver eller.no, så jeg lurer på om jeg kan få det i svart? Mvh. Robin Lakke selv? Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 hehe, kommer ikke på tale. Skal ha originalt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 hehe, kommer ikke på tale. Skal ha originalt. Ser ikke ut som at det finnes, men Soltek har sånt. Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Shuttle har noen FARGER .. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Du kan jo kjøpe Shuttle kasse og Epox hovedkort hehe Du bør nok heller se på hva som er på innsiden av kabinettet enn fargen på utsiden... Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Ja, det var det jeg tenkte også, men jeg har bestemt meg for å bestille en barebone type som ingen her jeg kjenner har, da blir det ikke så likt, så saken er løst Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Ja, det var det jeg tenkte også, men jeg har bestemt meg for å bestille en barebone type som ingen her jeg kjenner har, da blir det ikke så likt, så saken er løst Er det så smart da? Hadde vel vert bedre om du hadde valgt barebone etter andres/venners erfaringer eller den du har mest lyst på istedenfor å kjøpe en som nesten ingen har hørt om Endret 20. august 2004 av Exstasy Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Tja, tenkt deg dette: Kjøpt deg barebone som du virkelig liker. Skal dra på lan. kommer inn på lan'et og ser. Flere andre som har samme barbone som du Det vil ikke jeg, men nå har jeg funnet den barebonen jeg vil ha, så jeg er fornøyd Endret 20. august 2004 av Nunzio Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Tja, tenkt deg dette: Kjøpt deg barebone som du virkelig liker. Skal dra på lan. kommer inn på lan'et og ser. Flere andre som har samme barbone som du Det vil ikke jeg, men nå har jeg funnet den barebonen jeg vil ha, så jeg er fornøyd Hvilken? Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Tja, tenkt deg dette: Kjøpt deg barebone som du virkelig liker. Skal dra på lan. kommer inn på lan'et og ser. Flere andre som har samme barbone som du Det vil ikke jeg, men nå har jeg funnet den barebonen jeg vil ha, så jeg er fornøyd Hvilken? AOpen XC Cube EA65. Det er sikkert flere som har den, men jeg er forelska, så det gjør ingenting Det som gjorde at jeg ville ha en med en annen farge var at en kompiss hadde den som jeg skulle kjøpe, og det ville bli litt "teit." Endret 20. august 2004 av Nunzio Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Skulle ønske det fantes "Rent gitter" case wrap til Shuttle jeg. Det hadde sett fett ut med et par katoder ibunn.. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Nei, forgjengeren. Jeg liker ikke nr.2 noe særlig. Grunnen er at det ikke er multimedia uten å ha os startet (ifølge hw.no's produktside) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Nei, forgjengeren. Jeg liker ikke nr.2 noe særlig. Grunnen er at det ikke er multimedia uten å ha os startet (ifølge hw.no's produktside) Ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå