Putekos Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Vet ikke hvorfor, men å sitte og stirre i en boks kjeder meg. Ikke kom med slike eksempler. Blir det samme som å si at fotball kun er å "løpe etter en lærkule". Ok, ok, ok. My bad. No harm done, huh? For å utdype litt: Jeg LIKER å se på tv - elsker realityshow og jeg elsker Cartoon Network og Simpsons. Saken er at jeg får dårlig samvittighet av å se ferdig et helt program. Jeg føler at jeg burde gjort tusen andre ting enn å sitte akkurat foran tv'en. Derfor blir det kjedelig å se på programmer, fordi mine egne tanker distraherer meg. Så jeg unngår den skumle boksen mest mulig. Egentlig er jeg litt redd for tv'en. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg ser ikke så mye på TV som jeg gjorde før, det hender jeg skrur på for å se nyheter og evt. reportasjer og Urix på NRK da. Det er jo ellers bare søppel-TV som blir sendt, spesielt på kanalene TVNorge og TV3. Utenom det blir det mest DVD eller film/TV-serier på "annen" måte. Akkurat nå ser jeg igjennom hele Earth:Final Conflict. (5 sesonger, puh... ) Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Ingen tv-titting her, har serier/fillmer jeg kan titte på PC'en i tilfelle Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Ingen tv-titting her, har serier/fillmer jeg kan titte på PC'en i tilfelle pc koblet til surond og tv ja? Har det jeg og det er greit å se filmer og serier da men man kan ikke si man ser tv fordi? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Ser fint lite på tv. men hvis jeg tilfeldigvis skrur på når det er letterman show, da ser jeg på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå