Xanitra Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Jeg ser ikke på TV lenger. Jeg ser heller en DVD i ny og ne.. For nyheter, stikker jeg innom dagbladet.no noen andre? PS: Om du bruker TV til TV spill gjelder ikke dette som TV titting ( for en bruker ikke kanalene da ) Endret 13. august 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Når jeg tenker på det... Har ikke sett tv på flere uker. (untatt filmer, men de fleste ser jeg på pc'en) Mye det samme her, alt går på nettet for meg når det gjelder nyheter. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har tv-kort på pc'en, så det står nå på og går i bakgrunnen. Sjelden jeg faktisk orker å tusle inn på stua for å se ett spesifikt program på tv. Med mindre det er fotball. Nyheter leser jeg på nett og. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har ikke sett på TV -- sett bort bra film på TV -- her hjemme på flere uker. Hele det siste året har det vært svært lite på meg. Men det går jo så mye dritt. Kunne sikkert funnet meg en TV-serie, kanskje, eller gjenopptatt interessen for Discovery Channel. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Sjelden jeg gidder å se på tv. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har alltid tv-en på i bagrunnen mens jeg sitter på pc-en. Ser alltid på tv i en time før jeg legger meg for å slappe av før jeg sovner. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kun fotball & The Simpsons for min del... Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Svært lite, hender jeg ser nyheter, ellers ser jeg stort sett bare filmer/serier lasta ned fra nett... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ser kun på et par kanaler: TV1000/Cinema/Canal+ for filmer Discovery for "fakta"-programmer Viasat Sport 1&2&3&4/Eurosport for sport Playboychan/Adulchan for jentekos God Channel/Israel Channel/Gospel Channel for en god latter Reality Channel for gærne mennesker som slår seg Nå og da ser jeg på NRK/TV2/TV3 for diverse serier Lenke til kommentar
piit Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 <liste> Kaller du det et par kanaler..? Jeg ser 24, C.S.I, The Apprentice, Simpsons og når det måtte gå en bra film eller sportssending. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ser ofte på Tv når jeg ikke har noe å gjøre eller om mine favoritt serier som 24 bla går på tv eller så ser jeg nyhetene også. Tv`en har ikke blitt bruk til noe PS2 spilling siden mai. Har orket å levert inn maskina til rep. enda Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 <liste> Kaller du det et par kanaler..? Har man over 200 så er det der et par ja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Skal se på NRK1 ikveld klokken 2110, og jeg så platoon sist den gikk, men ellers foretrekker jeg 24 og csi på dvd. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ser du på TV? Ja. Ser dog ikke så ekstremt mye på TV i det fine været. *njuta solen* Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Se på tv i det fine været? Se noe anet en nyheter og 24? Se film men kan ikke si jeg ser på tv hver dag da Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 ja jeg ser noe på tv, når jeg ser på så blir det somregel discovery eller animal planet. Ellers blir det veldig lite tvtitting Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Bruker TV som sekundærmedium. Funker veldig fint. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ser på tv når lateshow å 24 går. Ellers blir det lite tv-titting. Bruker meste parten av tiden foran dataskjermen og på fotball banen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Eg ser sjelden på tv. Enkelte dager ser eg bare nyheter og andre dager intenting. Andre dager sitter eg i noen timer og glor. Blir mindre og mindre for tiden. Lenke til kommentar
Ninpo Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Tv en min står rett siden av dataen Og den står på alltid mens jeg driv med data. Og ja jeg ser på tv nesten hver dag . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå