Gå til innhold

nytt skjermkort..hva vil dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fyr opp 800 kr mere du å gå for et 9800 pro

Fyrer han opp 800,- så betaler han jo nesten det dobbelte av hva han tenkte seg av pris da. Hvorfor ikke heller hjelpe han med å finne et skjermkort til rundt 1000,-? Er enig i at det sapphire radeon 9600 som FosFat anbefalte ser ut til å være et bra kjøp. Men kjøp 128mb versjonen istede siden du da får kjappere ram på kortet.

Lenke til kommentar
fyr opp 800 kr mere du å gå for et 9800 pro

Fyrer han opp 800,- så betaler han jo nesten det dobbelte av hva han tenkte seg av pris da. Hvorfor ikke heller hjelpe han med å finne et skjermkort til rundt 1000,-? Er enig i at det sapphire radeon 9600 som FosFat anbefalte ser ut til å være et bra kjøp. Men kjøp 128mb versjonen istede siden du da får kjappere ram på kortet.

Egentlig helt enig, han går opp 800 kr mer enn han hadde tenkt, men han får er mye bedre kort (?).. Etter min mening så er 9800 pro kortene noe av det beste man kan få i prisklassen 1000 + for tiden.. Vet han sier et skjermkort til 1000 spenn, men da hadde jeg spart litt og kjøpt et 9800 pro.:) Min anbefaling, seff subjektiv.:) God natt folkens.!

Edit: Leif, det er sent..:)

Endret av VeritaMortem
Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119625&cks=PRL

Har en venn som har det, har 100 fps @ all time i cs.

Scorer bra på diverse benchmarks og. Er et fornuftig kjøp for rundt 1000 kr! :thumbup:

Da går han heller for 128MB versonen med raskere minne. CS er ingen stor sak.

Ligger på ca 90 fps med GF2 kostet mitt (i den gamle pcen min) og der sitter det en P4 1,5 ghz... Det sier kanskje hvor mye CS krever? :roll:

Hvis man skal bruke pcen til cs holder de fleste skjermkort :p

Men hvis man skal spille noen nyere/bedre ville jeg gått for 9600PRO med 128MB ram

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...