Gå til innhold

Morsom pris-taktikk fra databutikken.com?


Anbefalte innlegg

Ser av handlekurven min her på hardware.no at Databutikken.com ser ut til å kjøre en noe "spesialisert" pris-strategi på noen varer. Se for eksempel på hovedkortet, MSI K8N NEO2 Platinum. Komplett vil ha 1299,- for kortet. Databutikken "underbyr" dem med 1298,- og blir dermed billigst i produktguiden på dette produktet. Skjermkortet jeg har valgt har de gjort det samme med, om enn uten å oppnå laveste pris. Komplett vil ha 3995,- databutikken 3994,-. Kan også nevnes at komplett er nest-billigst på cpuen jeg vil ha, 48 kr dyrere enn databutikken som er billigst.

 

Dette er ingen anklagelser om "juks" eller lignende, det er bare en litt morsom observasjon :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netshop, ja. O.T., men det var så bra da jeg bestilte mitt Sony DigiCam derfra. De hadde tegnet smile-fjes på esken og på adresselappen. I tillegg lå det en pakke NAM-NAM sukkertøy med logoen deres på. De er nesten helt like til Tusenfryd-sukkertøy som dessverre gikk ut av produksjon for noen år siden :(

En av mange gode grunner til å bestille fra Netshop.

Endret av zacka
Lenke til kommentar

Helt enig, netshop har gitt superservice - posten hadde klart å "somle" bort min shuttle (sikkert en eller annen kvisa geek som tok den) - de sendte en ny en før tg så jeg rakk det... flaks :D

 

Men men, kundeservice selger virkelig i lengden - alt for mange som satser på lave priser... Dårlig ledelse i butikker gjør at netbutikker har treig besvarelse på mail, kjipe folk på telefonen osv...

 

Hva skjedde med de gode gamle butikkene med han gamle mannen som stod bak kassa og lot deg få èn drops mer enn det du betalte for? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Handler denne tråden egentlig om Netshop? Hold dere til topic takk!

 

Forøvrig skjønner jeg godt databutikken. Da det sikkert er flere nettsteder som driver med prissammenligning (bare ikke like bra som hw *hosthost*) så vil det jo lønne seg å se ut som om man er billigst. Det gir sikkert like stor effekt å dukke opp som billigste butikk uavhengig om det er 1 eller 50 kroner forskjell.

Lenke til kommentar
Dårlig ledelse i butikker gjør at netbutikker har treig besvarelse på mail, kjipe folk på telefonen osv...

 

jeg har aldrig hatt en kjiip samtale med en kunde kundekonsulent.

hvorfor. jo fordi jeg er alltid høflig (kanskje litt for mye og) begytter gjernet navet til kunde konsulenten hvis jeg får ta i det. ha en riktig god dag osv er og veldig bra.. bare prøv skal dere se. unsett hvor iritert jeg har vær har jeg altid begynt med det. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...