Gå til innhold

Ros til netshop.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det som er litt utrolig er hvordan alle har gode kundeservice erfaringer. virker som det alle andre steder er minst 1 person i kundeservice som er vanskelig... hvordan motiverer netshop ansatte til å være såpass ålreite?

Godt arbeidsmiljø og de som jobber der har sunn yrkesstolthet!. Slik virker det på meg, sendte en mail angående en sak der for 10-15 min siden og fikk svaret nå :) ypperlig!

Lenke til kommentar

De har tydeligvis i forkant av oppstart av nettbutikken trålt igjennom forum og webshoperfaringer for å se hva andre har gjort feil, og de har da utviklet rutiner som forhindrer disse problemene. I tillegg fokuserer de på service i kombinasjon med levelige priser. De setter kunden i sentrum, og det vil de tjene på. De er villige til å gi det lille ekstra, og slik merker kunden. Netshop har kommet i en svært god sirkel. De yter god service til en kunde. Kunden blir kjempefornøyd, og forteller dette til sin omgangskrets. Det samme skjer med vennene til kunde nr. 1, og da sprer det seg. Som sagt, de har skjønt hvordan en webshop skal drives.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...