Gå til innhold

Ros til netshop.no

Anbefalte innlegg

Bestilte nye rambrikker i går, nemlig TwinMOS 512mb pc3200 dual pack.

Tok først et kjapt søk på prisguiden(hvorfor heter det produktguide?), og fant ut at Komplett var en av de billigste, med en pris på 779kr. Sendte da en mail til Netshop og spurte om de kunne redusere prisen på brikkene, som da var 825kr, fordi jeg helst ville handle der. Fikk mail tilbake om at det var desverre ikke mulig, for da ville de ikke tjene noe på å selge de. Greit nok tenkte jeg, jeg bestilte fra Netshop uansett.

Så, da jeg sjekket eposten min i dag, tror du ikke Netshop hadde sendt meg en til mail, med følgende innhold:

Heisan igjen du !

Hmmm, fikk litt dårlig følelse for svaret mitt i går kveld, så måtte sjekke
dette i morges. Ser ut til at vi får en bedre pris på disse ved neste innkjøp,
slik at vi likevel kan klare å matche Komplett på disse.

Dessverre så var varen din allerede sendt, har derfor satt opp differansen på
kr.46,- tilgode på deg som kunde som kan trekkes av ved neste bestilling.

Er det noe du kan leve med ? Beklager at jeg ikke fikk tatt tak i det før varen
var fakturert ut.

Med vennlig hilsen / Best regards
Svenn-Aage Lysebo
Netshop ASA

DET kaller jeg kundebehandling, så derfor må jeg si følgende en gang til:

:love: Netshop.no :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I`ll do. :w00t:

Har/Er Netshop.no sin egen leverandør eller no sånt? Må ihvertfall ha en fin avtale for å kunne yte så bra service med nesten samme priser som komplett uten å gå minus eller konkurs, er som sagt ikke så store marginer netshopene har på produktene de selger nå for tiden. :hmm:

Endret av torsvb
Lenke til kommentar

:yes:

Kortsiktig taper de jo litt penger ved å kjøre en slik linje, men langsiktig tjener de nok godt på det ;)

Har lenge hatt planer om å kjøpe et par nye HDDer, og ser ut til at jeg kjøper fra Netshop, selv om jeg kunne spart en liten hundrelapp ved å kjøpe fra en annen nettbutikk.

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar

Kommer nok til å plassere en og annen ordre hos dem. Kjøpte selv en skjerm, en harddisk og en PSU. Jeg spurte om jeg kunne få en grei pris, og selger satte opp et spesifikt tilbud til meg, i og med at det var noe tull med prisguiden på hw.no. Det sparte meg for et par hundre kroner. Og varene kom i løpet av 48 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...