SupremeX Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Bestilte nye rambrikker i går, nemlig TwinMOS 512mb pc3200 dual pack. Tok først et kjapt søk på prisguiden(hvorfor heter det produktguide?), og fant ut at Komplett var en av de billigste, med en pris på 779kr. Sendte da en mail til Netshop og spurte om de kunne redusere prisen på brikkene, som da var 825kr, fordi jeg helst ville handle der. Fikk mail tilbake om at det var desverre ikke mulig, for da ville de ikke tjene noe på å selge de. Greit nok tenkte jeg, jeg bestilte fra Netshop uansett. Så, da jeg sjekket eposten min i dag, tror du ikke Netshop hadde sendt meg en til mail, med følgende innhold: Heisan igjen du ! Hmmm, fikk litt dårlig følelse for svaret mitt i går kveld, så måtte sjekke dette i morges. Ser ut til at vi får en bedre pris på disse ved neste innkjøp, slik at vi likevel kan klare å matche Komplett på disse. Dessverre så var varen din allerede sendt, har derfor satt opp differansen på kr.46,- tilgode på deg som kunde som kan trekkes av ved neste bestilling. Er det noe du kan leve med ? Beklager at jeg ikke fikk tatt tak i det før varen var fakturert ut. Med vennlig hilsen / Best regards Svenn-Aage Lysebo Netshop ASA DET kaller jeg kundebehandling, så derfor må jeg si følgende en gang til: Netshop.no Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Er ikke rart netshop har godt rykte Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 netshop kan å ta vare på kundene sine.............. Elsker de jeg og...... NetShop.no Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det virket da utrolig flott Må kanskje begynne å bestille mer der da. Service har alt å si for meg i hvertfall. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Synes alle skal støtte netshop ved å handle hos de neste gang! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Netshop er et prakteksempel på hvordan en ny nettbutikk skal startes og hvordan ting skal gjøres i et relativt hardt marked. Rart at de ble kjent så fort når det er hundrevis av nettbutikker som sliter med kunder. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) I`ll do. Har/Er Netshop.no sin egen leverandør eller no sånt? Må ihvertfall ha en fin avtale for å kunne yte så bra service med nesten samme priser som komplett uten å gå minus eller konkurs, er som sagt ikke så store marginer netshopene har på produktene de selger nå for tiden. Endret 12. august 2004 av torsvb Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Rart at de ble kjent så fort når det er hundrevis av nettbutikker som sliter med kunder. Ikke så rart egentlig. Når folk hører om gode butikker med gode priser og god kundeservice, så går resten av seg selv. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Håper du gav et hyggelig og positivt svar tilbake da. Blir nok Netshop på meg også neste gang, er vel den eneste av "de store" jeg ikke har prøvd ut enda. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ok, det der var sinnsykt. Netshop er jo bare best. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Kortsiktig taper de jo litt penger ved å kjøre en slik linje, men langsiktig tjener de nok godt på det Har lenge hatt planer om å kjøpe et par nye HDDer, og ser ut til at jeg kjøper fra Netshop, selv om jeg kunne spart en liten hundrelapp ved å kjøpe fra en annen nettbutikk. Endret 12. august 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Handler for utrolig mye penger i året..dog ikke fra netshop, men gjør det fra nå av Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Håper du gav et hyggelig og positivt svar tilbake da. Selvfølgelig gjorde jeg det. Noe om at jeg alltid kom til å velge de uansett, noe slikt :!: Ros var sentralt i den mailen Lenke til kommentar
jihn Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Derfor elsker vi netshop.no Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kommer nok til å plassere en og annen ordre hos dem. Kjøpte selv en skjerm, en harddisk og en PSU. Jeg spurte om jeg kunne få en grei pris, og selger satte opp et spesifikt tilbud til meg, i og med at det var noe tull med prisguiden på hw.no. Det sparte meg for et par hundre kroner. Og varene kom i løpet av 48 timer. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 får håpe jeg også er heldig med en liten sak jeg har hos netshop.no. Men du verden for en service. Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jepp de er helt topp, min nye hw leverandør fremover Lenke til kommentar
z00l Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har nå lest så mange positive poster om netshop, at jeg helt klart skal handle hos dem neste gang. Kundbehandling og service betyr alt når du kjøper dataprodukter etter min mening. Stå på netshop!!! -z00l- Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Prakteksempel på en nettbutikk. Netshop blir mitt neste valg! (Der ser man hvor mye de tjener på å senke prisen på minne med 50 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå