Jooakim Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har to kabinett Vifer som jeg fant.... De er 80 * 80 cm, men vet ikke om det er 25, eller 15, hvordan finner ut det? Jeg vet heller om jeg kan bruke de til PC'en min. Den ene har tre ledninger, og den andre har to... Hvor skal jeg feste de? jeg har EPoX EP-8KRAi Hovedkort for Socket A KT600, ATA133, LYD, ATX, LAN Viftens merke er : DC brushless Lenke til kommentar
MedStud Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 prøv deg fram.... du ødelegger ikke noe... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 sikker? jeg koblet inn en 120mm vifte jeg fant i en strømforsyning. kontaktene stemte ikke helt så jeg kappet den av og satte på en som passet. koblet den til. og den gikk fint. helt til jeg ser gnister og en flamme (ca. ligther størelse) som kom fra hovedkortet. pcen funker den, men det var litt skremende. noen som hvet hva som gikk galt? klarte ikke hovedkortet og levere nok strøm?? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Haha! Merkelig kortet funker! Lenke til kommentar
MedStud Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 sikker? jeg koblet inn en 120mm vifte jeg fant i en strømforsyning. kontaktene stemte ikke helt så jeg kappet den av og satte på en som passet. koblet den til. og den gikk fint. helt til jeg ser gnister og en flamme (ca. ligther størelse) som kom fra hovedkortet. pcen funker den, men det var litt skremende. noen som hvet hva som gikk galt? klarte ikke hovedkortet og levere nok strøm?? høres heller ut som en feilkopling der... overledning kanskje? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) hvilket merke hvar den 120mm viften ? Endret 12. august 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 samme som han over. DC brushless hva menes med overledning? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Haha! Merkelig kortet funker! hva snakker du om da fikk til å ta den inn ja, det var en fra en PSU også.... men tok den ut igjen, det må ha vært 100000 i Db :s Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 tror ikke jeg koblet feil. rød mot rød, svart mot svart ledning. og en blå til overs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå