Gå til innhold

AMD64 HK! Hvilket skal jeg kjøpe?

Hjelmn

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg et nytt socket754 hovedkort, men er utrolig usikker på hvilket jeg skal kjøpe. Jeg skal ha et hk med nforce3 250gb, jeg har ikke peiling på hvilket jeg skal kjøpe! :(

Noen som har noen tips til meg, eller anbefalninger på hvilket kort jeg skal velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MSI K8N Neo Platinum S754 er bra det nå som ny bios er ute .

Ikke noe problem å kjøre 2x512MB på 400mhz DDR eller som

diverse andre sier at de har på div. andre kort.

Hauer har ikke AMD64 system sjøl iflg. sigen hans ,så det er litt merkelig å gi thumbs down , enig i det.

...

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Vurderer også å kjøpe et EP-8KDA3+ hovedkort. Kan noen her som selv har dette hk'et komme med minneanbefaling? Skal ha 1024 MB. Vil helst ikke bruke mer enn ca. 2700, men samtidig vil jeg jo ha best mulig stabilitet og ytelse (er 2-2-2 mulig med dette budsjettet?).

Lenke til kommentar
Vurderer også å kjøpe et EP-8KDA3+ hovedkort. Kan noen her som selv har dette hk'et komme med minneanbefaling? Skal ha 1024 MB. Vil helst ikke bruke mer enn ca. 2700, men samtidig vil jeg jo ha best mulig stabilitet og ytelse (er 2-2-2 mulig med dette budsjettet?).

Jeg har det hket, men har bare 512 mb ram :blush:

Skal kjøpe nye 512 snart. Kan ikke si så mye om stabiliteten ved 1024mb ram for jeg har ikke erfaring med det. Men kortet kicks ass. Mangler bare firewire så er det perf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...