Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor setter opp prisen på ADSL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7595 som har skrevet under så langt!!

Men hvor er resten?

La oss publisere dette på Irc kanaler også og ikke bare på dette forum.

La Hele norge få høre hyvordan Telenor er!! Si det også til pensjonister.. Da vil de fort skjønne at Norge er og blir en Komuniststat hvis ikke ting og tang bedres-!! EN god start ville vært senking av alt som heter priser i Landet!!!

Lenke til kommentar

Hvordan blir det for meg som spiller C&C Renegade omtrent døgnet rundt på nettet?

Jeg blir vel flådd av TELEHOR tenker jeg for de hadde jo BARE 8,3 MILLIARDER i overskudd og det er jo for lite! ;((

[ Denne Melding var redigert av: Toka3 på 2002-05-10 08:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-01 02:25, TRAM skrev:

> Fasttelefon (ISDN) hos Telenor er avsluttet, fra nå av er det Tele2 som får pengene <

- samme her... Tele2 garanterte dessuten noen %-er under Telenor uansett.

Du må fremdeles betale til telenor.Abm avgift som er ca 200 pr måned,Ser ikke poenget med å bytte tele levrandør er ikke noe å spare på d.Men eg har veldig lyst til å gjøre d selv

Kjetil

Lenke til kommentar

Har ikke noe alternativ til Telenor ADSL her jeg bor.

Telenor burde blitt lagt ned for lenge siden.Alle hvet jo at statlige/tidligere statlige selskaper ikke gjør det spessielt bra.(NSB,Statsbygg osv.)

Få dem vekk fra markedet så slipper kanskje andre mer serriøse selskaper til.

Hvis Telenor begynner og ta betalt for antall MB jeg laster ned e.l,reiser jeg ned til politiet og annmelder Telenor for kontraktsbrudd.

Synes forbrukerombudet har vært noe tamme i denne saken.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ser ikke helt hva dem skal tjene på å ta penger etter hvor mye man bruker nettet, da nettbruken vil bli langt lavere uansett.

Hvis man må betale ettersom hvor mye som lastes opp/ned tror jeg ikke internett blir noen "multimediaopplevelse" på noen måte lengre.

Mulig jeg ikke har fulgt godt nok med, men fins det noe seriøst alternativ til å bruke telenor`s kobber?

En egen isp med egne linjer vil jo kunne le Telenor i ansktet når dem skrur opp prisene :smile:

Sitter ikke med Telenor selv heldigvis, men man ser jo hvordan trenden går fremover her, utrolig provoserende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...