iacob Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 hei, bestefar skal ha seg bredbånd. Han har funnet et rimelig abbonnement fra Bluecom. De sier at man kan kjøpe en router fra dem, men at det ikke er noe krav om dette. Bestefar vil ha trådløst. Kan man kjøpe en sånn 3com gateway og klare seg med denne eller blir dette komplisert? Mvh Iacob Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Skal funk greit den. Tror det ikkeskal bli noe komplisrt. Men må ha tråløst nettverkskort å da.. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Men hjemme har jeg nextgentel, og der må jeg bruke den ciscorouteren må jeg ikke? Koblet en sånn gateway til den nemlig. Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ciscoen til NGT (Cisco 677i-DIR) er modem og ruter i ett. Går utifra at bluecom leverer et bredbåndsmodem og at du skal koble ruteren du kjøper i denne. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Går utifra at bluecom leverer et bredbåndsmodem og at du skal koble ruteren du kjøper i denne. Som skrevet så er dette frivilligt, man kan velge og kjøpe andre løsninger men da vil man ikke få support på sitt egetinnkjøpte modem med oppsett og VC-verdier osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå