jingt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Skal kanskje lage et trekabinett. har lagd en 3d-modell på sketchup. http://tinypic.com/209c3 http://tinypic.com/209dy noen nye løsninger! vil gjerne ha noen kommentarer. har ikke satt på bak-platen og sidedekselet med plexi. tror jeg skal farge den hvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 hvilken type plater skal jeg kjøpe? skal ha 10mm og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 det får du kjøpt billig hos en byggmaker, men en ting jeg lurer på, blir det ikke litt vanskelig med ledningene inni den boksen?? vis du drar på lan må du streve lit med det, og hva er den lange "boksen" i fronten ved siden av viftene?? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) er aldri på lan. og boksen er double procore radiator. hva syns du om at hovedkortet er snudd 90 grader? Endret 12. august 2004 av illvit Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hei, hva skal du feste hovedkortet med? i kabinetter er deg jo skruer med skruehull i. Du kan jo ikke klinke det rett på trverke, det kan jo skade noen av tappene under! Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 problemet er vel ikke hvordan du feste hk, jeg lager selv trekabinett å har tatt å satt fast noen skruer med innvendige gjenger, som hk skrus fast i. den ideen med hk snudd 90grader er vel ikke så veldig smart syns jeg. men du bestemmer selv Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Et hovedkort brett? Du har skisert et hull foran for mus,tastatur ol. ledning? Skal du ha tilsvarende bak for skjerm, høytalere ol. Power? edit. så på tegning 1 igjen. Det svarte alle mine spørsmål LOZER Endret 12. august 2004 av LOZER Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 problemet er vel ikke hvordan du feste hk, jeg lager selv trekabinett å har tatt å satt fast noen skruer med innvendige gjenger, som hk skrus fast i.den ideen med hk snudd 90grader er vel ikke så veldig smart syns jeg. men du bestemmer selv why? så får jeg alle ledninger på et sted Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) har et veldig gammelt kabinett liggende hjemme. tror jeg skal bruke det hovedkortbrettet Endret 12. august 2004 av illvit Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 var jo veldig vandlig da.. med untak av kassa i bunn... et annet design kunne gjort det mer spennendes? btw.. drit i det freepost tullet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå