abene Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 XP Lite kommer Microsoft bekrefter at de skal lansere en slank versjon av Windows XP for nybegynnere. Det skal skje om et par måneder og foreløpig kun i fjerne Østen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
oksa Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) vil denne versjonen fungere bra som en basis for en enkel filserver og HTPC? tenker da mest på om specs krav er mindre enn vanlig XP pro Endret 12. august 2004 av oksa Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) ifølge en artikkel i Itavisen så kan Lite versjonen bare kjøre 3 applikasjoner samtidig samt gi dårligere grafikk blant annet. Endret 12. august 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 800x600 piksler er jo ekstremt dårlig og nesten vondt å se på, og å kun ha tre vinduer oppe samtidig senker inntrykket ytterligere da man ikke kan gjøre mer enn å høre på musikk, surfe på nettet og skrive i Word samtidig *stakkars Asiater* Vil prisen på vanlig Win XP øke ved denne lanseringen tro Lenke til kommentar
crusade Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Sjekk heller ut litepc.com, dei har programmene xplite, 98lite osv.. som gjer stort sett alt av windows greier valgfrie. Hjelper voldsomt på.! Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 hvem gidder vel å kjøre XP Lite hvis man har Windows XP sånn med alle funksjoner mener jeg? jeg gidder iallefall ikke. dessutten kjører jeg så lite XP alllikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå