LarsP Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ok, dette er SKIKKELIG flaut. Jeg er en av de som absolutt HATER ungdomsserier som Smallville, Beverly Hills og lignende, men the O.C er en serie jeg av en eller annen grunn har fulgt med på. Noen andre her på forumet som følger med på denne plagen? PS: gleder meg til sessong 2. Lenke til kommentar
piit Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 The Overclockers? c00l! Hvem kanal? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Må erlig innrømme at jeg aldri har sett på det... Hva handler serien om? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kjenner en kar som ser på det, men det virker ikke som noe jeg hadde sett på. The OverClock0rz, derimot, hadde jeg sett på. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har sett det et par-tre ganger, vet egentli ikke helt hva som har skjedd osv... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 ser ikke på det, sitter å ser på Ztv på den tiden. først simpsons så family guy deretter senfeild og til slutt helt sykt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Var liksom meninga jeg skulle følge med på den serien, men kom aldri så langt... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har sett hele sesongen... 2-3 ganger Er faktisk ikke en person som liker slike serier, men The O.C. ble jeg helt hekta på og nå flyr jeg litt veggerimellom mens jeg venter på sesong 2. Lenke til kommentar
ZooMazter Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Hvilken kanal og tid/dag er det det går da Endret 12. august 2004 av ZooMazter Lenke til kommentar
gixer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hvilken kanal og tid/dag er det det går da Går på Tv3 på torsdager. 2030 tror jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Altså, last ned dere som har gått glipp av de første episodene. Det er et skikkelig god gammeldags situasjonsdrama. Vi møter gutten "Ryan" som kommer fra det mildt sagt utrivelige nabolaget "Chino". Han havner i trøbbel sammen med broren sin, men pga hans unge alder (17) så havner han hos barneværnet. Der møter han Sandy, en advokat som hjelper unge menn/kvinner i trøbbel. Etterhvert tar Sandy Ryan til seg. Ryan flytter til California sammen med Sandy og hans familie; Seth (nerdesønnen) og kona Kirsten. De bor i det snobbete stedet Orange County (herav navnet The O.C). Vi følger familien Cohen (med Ryan som "adoptert" sønn) gjennom tykt og tynt. Kan kanskje høres banalt ut, men jeg ble hekta som F. Forresten, her er to gode grunner til å se på The O.C Rachel-Bilson Mischa Barton Endret 12. august 2004 av LarsP Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Forresten, her er to gode grunner til å se på The O.C Rachel-Bilson Mischa Barton Oooog plutselig har The O.C. ti nye seere fra hw.no. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Tipper ovind_dahle sprenger linja si as we speak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Cute, LarsP Lenke til kommentar
gixer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Summer er den diggeste av de to. Syns nesten Merissa blir litt for tynn. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Tipper ovind_dahle sprenger linja si as we speak. Soon to come: "Mischa Barton-tråden!" -Post bilder dere finner av den nydelige dama her! Og dere som klager, jeg synes hun er en flink skuespiller, så jeg kan wanke til bilder av henne så mye jeg vil uten at dere skal bry dere! Endret 12. august 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Aldri hørt om serien. Ka kanal går den på? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Aldri hørt om serien. Ka kanal går den på? Går på Tv3 på torsdager. 2030 tror jeg. Lenke til kommentar
bitte Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 The O.C Akkurat nå overgår O.C alt annet som går på TV. Det er den beste serien som går. Bedre enn Friends. Har sett hele sesong 1 nettopp og kommer sikkert til å se den igjen før sesong 2 kommer. Helt genial serie. Også siste episoden er helt enorm. Nesten til å grine av, er så trist Anbefaler alle til å se alle episodene. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg ser på det når jeg har tid. Synes det er en koselig serie, men av og til er det litt for mange klisjèer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå