Heatsink Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hvorfor så mang elsker norge forstår jeg ikke. Dette er et kjedelig land med dyr alkohol. Det tror nok det er litt mer enn alkoholprisene man legger til grunne.. best økonomi Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hjemlandet mitt Filippinene. Hey bror! Blir nok filippinene eller nord i spania. Jeg er riktignok halvt norsk og halvt filippinsk. Men uansett Hvor på Filippinene er familien din fra? Har egentlig familie overalt , men mesteparten på Iloilo. Ah... Bodde sjøl i Manila vi. Også har vi resten av familien på Cebu og Leyte. Tar en tur i Desember. Det blir digg Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ah... Bodde sjøl i Manila vi. Også har vi resten av familien på Cebu og Leyte. Tar en tur i Desember. Det blir digg Fett, elsker Cebu. Må være en av de reneste byene i landet. Og stranda.. ooh, kritthvitt sand så langt øyet kan se Btw, stikker ned en tur til hjemlandet jeg også, men tror det blir i jan-feb. Lenke til kommentar
djupevik Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Norge er jo best, men kunne godt tenkt meg å bo i et annet land noen år... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ah... Bodde sjøl i Manila vi. Også har vi resten av familien på Cebu og Leyte. Tar en tur i Desember. Det blir digg Fett, elsker Cebu. Må være en av de reneste byene i landet. Og stranda.. ooh, kritthvitt sand så langt øyet kan se Btw, stikker ned en tur til hjemlandet jeg også, men tror det blir i jan-feb. Hvordan er damene i Filippinene? Jeg kjenner nemlig bare en jente (hun er da halvt filipinsk, da) men hun er smellvakker. Er alle sånn? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvordan er damene i Filippinene? Jeg kjenner nemlig bare en jente (hun er da halvt filipinsk, da) men hun er smellvakker. Er alle sånn? Hvordan er damene i Norge? Er alle pene? Nei. Noen er pene, noen er mindre pene/stygge, sånn vil det alltid være Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvordan er damene i Filippinene? Jeg kjenner nemlig bare en jente (hun er da halvt filipinsk, da) men hun er smellvakker. Er alle sånn? Hvordan er damene i Norge? Er alle pene? Nei. Noen er pene, noen er mindre pene/stygge, sånn vil det alltid være Sånn er det desverre i Filippinene også ja. Litt av hvert. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 1: Norge 2: japan 3: USA Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvordan er damene i Filippinene? Jeg kjenner nemlig bare en jente (hun er da halvt filipinsk, da) men hun er smellvakker. Er alle sånn? Hvordan er damene i Norge? Er alle pene? Nei. Noen er pene, noen er mindre pene/stygge, sånn vil det alltid være Norske og svenske jenter er jo kjent som vakre. Fin:stygg ratioen i Norge er bedre enn i f eks USA (ihvertfall der jeg bodde). Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) 1. Norge - FN says: we ownz0r the other contries! 2. Sverige - Omtrent Norge 3. Tyskland - Die wahnsinnige Deutsche Kultur! 4. USA - Land of Freedom! 5. Sveits - A Norway mod! Endret 15. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ny liste: 1. Nederland 2. England 3. Norge 4. Tyskland 5. USA Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 japan språket blir neppe noe problem... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ah... Bodde sjøl i Manila vi. Også har vi resten av familien på Cebu og Leyte. Tar en tur i Desember. Det blir digg Fett, elsker Cebu. Må være en av de reneste byene i landet. Og stranda.. ooh, kritthvitt sand så langt øyet kan se Btw, stikker ned en tur til hjemlandet jeg også, men tror det blir i jan-feb. En av de reneste byene? Vel. Akkurat det kan ikke jeg si meg enig i. Mye møkk som går overalt. Men strendene er helt fantastiske. Skal være der fra slutten av Desember til slutten av Januar. Blir shopping, sløving og spising av utrolig god mat. Steffyboy: Når det gjelder damene der så er det utrolig mange fine. De som er halvt filippinsk og halvt annet er som regel utrolig fine. Det vil si at jeg er litt av en kjekkas Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 1. Norge 2. England 3. Danmark 4. Sverige 5. Nederland Norge er jo uten tvil et bra land å bo i. Nordmenn er alt for selvgode og egoistiske, lite hjertelige og gjestmilde, men velstanden her er det ikke akkurat noe å si på. Helsevesen osv er også helt max. Har ikke noen planer om å flytte jeg ihvertfall Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 1. New Zealand 2. Belgia 3. Norge ^_^ 4. England 5. Danmark Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 1.norge 2.spania 3.sverige 4.england Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 DEUTSCHLAND Eller Norge.. Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Japan Sverige Eventuelt et naboland til Estland(så billig alkohol at det gjør vondt å tenke på) Men må si Norge er et godt land å bo i, litt dyrt og dårlig med 10/10 internett for oss som bor 30 min unna oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå