Gå til innhold

Hvilket land ville du helst ha bodd i?

G.Haaland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjemlandet mitt Filippinene.

Hey bror! :thumbup: Blir nok filippinene eller nord i spania.

Jeg er riktignok halvt norsk og halvt filippinsk. Men uansett :p

Hvor på Filippinene er familien din fra?

Har egentlig familie overalt :D , men mesteparten på Iloilo.

Ah... Bodde sjøl i Manila vi. Også har vi resten av familien på Cebu og Leyte. Tar en tur i Desember. Det blir digg :D

Lenke til kommentar
Ah... Bodde sjøl i Manila vi. Også har vi resten av familien på Cebu og Leyte. Tar en tur i Desember. Det blir digg :D

Fett, elsker Cebu. Må være en av de reneste byene i landet. Og stranda.. ooh, kritthvitt sand så langt øyet kan se :D

Btw, stikker ned en tur til hjemlandet jeg også, men tror det blir i jan-feb.

Lenke til kommentar
Ah... Bodde sjøl i Manila vi. Også har vi resten av familien på Cebu og Leyte. Tar en tur i Desember. Det blir digg  :D

Fett, elsker Cebu. Må være en av de reneste byene i landet. Og stranda.. ooh, kritthvitt sand så langt øyet kan se :D

Hvordan er damene i Filippinene? Jeg kjenner nemlig bare en jente (hun er da halvt filipinsk, da) men hun er smellvakker. Er alle sånn?

Lenke til kommentar
Hvordan er damene i Filippinene? Jeg kjenner nemlig bare en jente (hun er da halvt filipinsk, da) men hun er smellvakker. Er alle sånn?

Hvordan er damene i Norge? Er alle pene?

Nei. Noen er pene, noen er mindre pene/stygge, sånn vil det alltid være :roll:

:yes: Sånn er det desverre i Filippinene også ja. Litt av hvert.

Lenke til kommentar

Hvordan er damene i Norge? Er alle pene?

Nei. Noen er pene, noen er mindre pene/stygge, sånn vil det alltid være :roll:

Norske og svenske jenter er jo kjent som vakre. Fin:stygg ratioen i Norge er bedre enn i f eks USA (ihvertfall der jeg bodde).

Lenke til kommentar
Ah... Bodde sjøl i Manila vi. Også har vi resten av familien på Cebu og Leyte. Tar en tur i Desember. Det blir digg  :D

En av de reneste byene? Vel. Akkurat det kan ikke jeg si meg enig i. Mye møkk som går overalt. :p

Men strendene er helt fantastiske. Skal være der fra slutten av Desember til slutten av Januar. Blir shopping, sløving og spising av utrolig god mat. :D

Steffyboy: Når det gjelder damene der så er det utrolig mange fine. De som er halvt filippinsk og halvt annet er som regel utrolig fine. Det vil si at jeg er litt av en kjekkas :p

Lenke til kommentar

1. Norge

2. England

3. Danmark

4. Sverige

5. Nederland

Norge er jo uten tvil et bra land å bo i. Nordmenn er alt for selvgode og egoistiske, lite hjertelige og gjestmilde, men velstanden her er det ikke akkurat noe å si på. Helsevesen osv er også helt max. Har ikke noen planer om å flytte jeg ihvertfall :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...