Danko Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 1. Norge (flytter aldri frivillig) 2. Australia 3. Sulawesi@Indonesia 4. Belgia 5. Nepal (f.eks Mechi-provinsen) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hvorfor vil så mange bo i Nederland, New zealand, Danmark og Japan ? Jeg vil bo i Nederland fordi jeg er 1/2 nederlandsk, jeg har vært der mer enn et dusin ganger og jeg liker meg veldig godt der. Det er vell det viktigeste. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hvorfor vil så mange bo i Nederland, New zealand, Danmark og Japan ? Jeg vil bo i Nederland fordi jeg er 1/2 nederlandsk, jeg har vært der mer enn et dusin ganger og jeg liker meg veldig godt der. Det er vell det viktigeste. Nederland? Hasj. Det velger jeg å tro er motivasjonen. Jeg har bodd der, det er utrolig vakkert. Japan er en spennende og annerledes kultur, New Zealand er som australia, kjempe vakkert. Danmark, derimot, skjønner jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Huff, Nederland. Intrigemakere, over alle. Eksempler; fotballaget og eks-damen min Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Bovetøya. Altså Norge... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Regner med at det er de *kremt* eksperimentelle *kremt* som vil bo i Nederland... Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hmm.. Et eller annet sted i europa hvor ikke alt var så dyrt. Nederland kanskje? Ja jeg skjønner hva du tenker på , du ser for deg alle de damene innesperret i et glass vindu! :!: Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Frankrike. Ble kjent med noen franske kjekkaser her om dagen, hvis alle er like bedårende, why not live there. Dessuten elsker jeg å snakke språket. Frankrike = Bleh!! Har kjent 5 jenter derfra i over ett år nå. Ikke så mye å skryte av som det påstås. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Usa, Italia eller spania Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hmm.. Et eller annet sted i europa hvor ikke alt var så dyrt. Nederland kanskje? Ja jeg skjønner hva du tenker på , du ser for deg alle de damene innesperret i et glass vindu! :!: Skru av koffertmodusen. Regner med at det er de *kremt* eksperimentelle *kremt* som vil bo i Nederland... Hvorfor? Nederland? Hasj. Det velger jeg å tro er motivasjonen. Tviler. Kommer aldri til å prøve det. Har heller aldri prøvd røyk, og det frister meg ikke akkurat veldig mye. Huff, Nederland. Intrigemakere, over alle. Eksempler; fotballaget og eks-damen min Synd med eksen din, og enig at de er litt høye på pæra på Dick Advocaat. Nå har de ihvertfall fått en ny trener. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kan dere ikke si hvorfor dere vil bo i de forskjellige landa ? Er så spent på det ! Artig å lese Jeg vil bo i Canada fordi jeg har møtt masse flotte mennesker der. Min bedre halvdel bor der. Det kriminelle nivået er lavt Det er et meget stort og spennende land. Det er nabolandet til USA. Liker politikken MYE bedre i Canada enn i USA, så det er derfor jeg velger Canada fremfor USA og mange andre land...det har også mye med det kriminelle nivået å gjøre. Canada har flott natur og mange fine steder/byer. Jeg liker fansk og engelsk språket, også folket. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Nederland? Hasj. Det velger jeg å tro er motivasjonen. Tviler. Kommer aldri til å prøve det. Har heller aldri prøvd røyk, og det frister meg ikke akkurat veldig mye. Hadde du quotet hele innlegget mitt hadde du sett at jeg senere forklarte at det er utrolig vakkert der. Tullet bare, sant? Jeg var en tullegutt! Endret 13. august 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Synd med eksen din, og enig at de er litt høye på pæra på Dick Advocaat. Nå har de ihvertfall fått en ny trener. De har hatt interne krangler siden mesterskapet i -74. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Synd med eksen din, og enig at de er litt høye på pæra på Dick Advocaat. Nå har de ihvertfall fått en ny trener. De har hatt interne krangler siden mesterskapet i -74. Huff, how to beat that one? Jeg tror disse to eksemplene taler for seg selv, nederlendere er verdens værste folkeslag... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Synd med eksen din, og enig at de er litt høye på pæra på Dick Advocaat. Nå har de ihvertfall fått en ny trener. De har hatt interne krangler siden mesterskapet i -74. Huff, how to beat that one? Jeg tror disse to eksemplene taler for seg selv, nederlendere er verdens værste folkeslag... Hva tror du de tenker om nordmenn som deg? De er litt gira på fotballen ja, men om de vil så presterer de ihvertfall LAAAAAANGT bedre enn Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 De er litt gira på fotballen ja, men om de vil så presterer de ihvertfall LAAAAAANGT bedre enn Norge. Ikke det Nye Norge. No way, Hosè. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 De er litt gira på fotballen ja, men om de vil så presterer de ihvertfall LAAAAAANGT bedre enn Norge. Ikke det Nye Norge. No way, Hosè. You wish. :!: 3-1, siden de må jo få et trøstemål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 De er litt gira på fotballen ja, men om de vil så presterer de ihvertfall LAAAAAANGT bedre enn Norge. Ikke det Nye Norge. No way, Hosè. You wish. :!: 3-1, siden de må jo få et trøstemål. Nederland ja. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 *host* Norge.. J*vla patriot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå