Vrengtpolvott Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg trenger litt hjelp til å fjerne noe spyware som jeg har, jeg brukte Spyware Stormer til å finne de, og da sto det at det var 82 items med spyware funnet. Så når jeg skulle fjerne de, så kom det opp at jeg måtte betale for det Så jeg lurer på om noen vet om noe freeware som fjerner spyware? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Se litt lenger ned på lista. Er en tråd om dette. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Last ned spybot (search and destroy). Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Se litt lenger ned på lista. Er en tråd om dette. Ja det er tusenvis av slike spørsmål ... bare søk litt så finner du masse Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 apropos spyware.. tror jeg har fått spyware eller virus lol.. hver gang jeg slår av en prosess, så popper det fra en ny prosess som heter: Fuck boobs LOL.. så forsvinner den igjen,, men pcen finner ingen virus å jeg har renskel alt spyware med adware å spybot.. Eh? noen som vet ?`hva det er ? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Pestpatrol er også et godt alternativ....i tillegg til ad-aware da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå