Joey Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Jeg har akkurat fått en hel masse deler som sammen skulle bli min nye vidunder-pc. Problemet er at hovedkortet må biosoppdateres fordi den ikke takler XP prosessorer. Men det går jo ikke å oppdatere bios uten prosessor, og jeg har ingen som passer i hovedkortet. Så: Hva gjør jeg? Joey Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 hahahahaha du trenger hjelp av noen med en cpu som du kan bruke og internet slik at du kan laste ned biosen Lenke til kommentar
Joey Skrevet 6. november 2001 Forfatter Del Skrevet 6. november 2001 Biosen har jeg, på diskett. Så den eneste løsningen vidre er å få låne en Duron...?? Joey Lenke til kommentar
Joey Skrevet 6. november 2001 Forfatter Del Skrevet 6. november 2001 Annonse: En flaske vin (evt. en seriell Iomega zip100) betales for leie av en hvikletsomhelst Duron i noen timer... :smile: Joey Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 KJØP en duron...koster bare 400-500..... Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Prøv å få tak i en crappy Duron... kanskje brukt? Eller lån en av en kamerat..? Er KJIPT men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå