Gå til innhold

Plutselig restarting i Windows

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har store problemer med maskinen min, den restarter seg selv helt uten grunn!

Det sjedde veldig hyppig, spesielt når jeg driver på internett og spiler. Det ble da en "blåskjerm" et lite sekund for derretter og restarte. Jeg lasta da ned alle oppdatering fra Microsoft sin hjemmeside, og nå klikker den bare når jeg går inn på spill. Jeg har lagt inn nyeste directX versionen, men det hjelper ikke. Jeg kjører Windows XP og det er i hovedsak en spillmaskin så det er veldig kjedelig det som skjer:(

Er det noen som har hatt samme erfaring og vet hva det kan være? eller noen som har forslag til hva jeg kan prøve? Det kan vel også være Hardware feil?

Jeg har sjekket at ikke prossesoren blir for varm, den holder seg stabilt på rundt 55 grader...

Håper det er noen som kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være mye rart, men ofte er det et hardware-problem. Harr sjølv opplevd at feil på minnebrikker eller skjermkort ofte fører til "bluescreen" i Windows.

Sjekk også at bios er oppdatert, og at spillet/spillene er patcha. Ofte mye bugs i nye spill, som kan føre til kræsj.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...