Gå til innhold

Jeg har 1x1024mb PC3200 RAM, holder det?

IC7STORM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer an på hva du bruker maskinen din til det :yes: Holder du på med avansert video- eller bilderedigering, kan det være lønnsomt med mer. Hvis du er en gjennomsnittelig pcbruker skulle 1GB holde en stund ennå.

btw. Velkommen til forumet :)

Lenke til kommentar

Takk for Velkomsten :!:

Uansett. Jeg ble forbanna da windows blandet seg inn da jeg spilte "Far Cry". Det gjorde sånn at hele spillet "Vrengtes"! Jeg kommer til å spille "Doom 3" og "Half Life 2" når det kommer. Jeg tenkte framover da jeg bestilte 1gb-brikken..

Lenke til kommentar

Jeg er fullstendig enig i at kjøpet av den 1GB-brikken var på sin plass. Egentlig burde du vel kjøpt 2x512MB for å få brukt dual-channel på hovedkortet ditt. Hvis du har nok penger, er det ikke noe i veien for å kjøpe 2x 1GB brikker :cool:

Lenke til kommentar

eneste problemet er at han får høyere timings med 1x !GB enn hvis han hadde kjøpt 2x 512MB..

Forøvrig: ja 1GB ram er MER enn nok med mindre du skal drive med tunge video redigeringsoppgaver o.l.

OG. Du vil nok alltid måtte bruke sidevekslingsfilen i windows. Live with it. Samme hvor mye ram du har på systemet, så vil windows alltid måtte bruke sidevekslingsfila (folk med mye ram som har slått denne av har opplevd værre ytelse mer ganger enn noen har opplevd bedre, iallefall ifølge det jeg har hørt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...