Heatsink Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) fant et bilde : dette er riktig nok ikke et chefitech kabinet, men det har tilstrekkelig plass over psu, absolutt ikk nødvendig med noe merer enn det der..... noen som vet hvilke chefitech som har så mye plass over det er et levicom x-alien 888, i tilfelle noen lurer, egentlig ser det jo ut som et modda chefitech Endret 22. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) fant test av chefitech dx-bd og chefitech dx-sld. de hadde nok plass over psu etter hva jeg så på bilder, noen som vet om noen som selger disse, de er jo litt gamle fant dx-bdu på komplett.no, er det det samma? edit: i svart Endret 22. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) ingen på forumet som har cheiftech DX-01 b-d-u? edit: sulten på kabinett nå! Endret 23. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Tenk viss du ikke får en vifte over psu. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Tenk viss du ikke får en vifte over psu. ja da blir det katastrofe du jeg vil gjerne ha det!, noen som vet om dx-01 b-d-u har det eller er dt noe som vet om noen norske forhandlerer som selger dx-01 b-d erller dx-01 sld (i svart farge). Lenke til kommentar
kevral Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 -det står at det er to 80mm vifter i front, jeg lurer på om det er mulig å stappe noe større i fronten? (skjære større hull). hadde vært fint med 92mm vifter der i stedet. Jeg kan ihvertfall si med sikkerhet at du kan bytte ut alle 4 80mm-viftene i et vanlig Chieftec Dragon Miditower med 92mm-vifter. Jeg trengte blikktang og skruer og muttere, samt en kniv til å skjære litt i kroppen på den ene vifta. Kunne blitt penere, men jeg fikk ihvertfall både støyen ned og luftgjennomstrømningen opp. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Joda, har et bilde av plassen over psu i kabinettet mitt, men gidder ikke å lage en www.home.no-konto for å legge det ut. Er nok plass til en vifte, men tviler på at det vil være mer enn 1 cm fra vifta og ned til psu. Tror ikke vifta vil flytte så mye luft som den egentlig skal.. vil vel bare spinne uten særlig effekt og danne et lite vakum... om det ikke er et alternativ å flytte vifta litt lenger fram da? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Bruk forvirra.com som upload-side. Veldig enkelt. Vifta skal visst ikke ha noen funksjon, bare være der. Endret 24. august 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 om det ikke er et alternativ å flytte vifta litt lenger fram da? jeg skal ha vifte lenger frem også! men får du skaffa no bilder? Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Vart vel kanskje litt lite da, men likevel da... Har her satt inn støydempende matter så plassen er litt bedre enn hva du kan se her.. Bruk forvirra.com som upload-side. Veldig enkelt. Vifta skal visst ikke ha noen funksjon, bare være der. Hva er poenget med å ha den der da? Endret 24. august 2004 av Huscht Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) er det sånn ca 4cm der? hvilket kabinett er det.? dx-01 b-d-u? og om det er bdu er det så mye plass som på minebilder over her? Endret 25. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Eneste jeg vet er at jeg har dx-01... kan godt være jeg har bdu, men avstanden er vel mellom 3 og 4 cm.. På de bildene syns jeg det ser ut som om det er mer plass enn hva jeg har, men så skal det legges til at jeg ikke akkurat har målt den avstanden før heller da Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 AC leverer bakplate til SLC-kasser som man kan sette in 120mm vifte i(og EVO120 raddisen) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC32030 "For Chieftec Fulltower " Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Eneste jeg vet er at jeg har dx-01... kan godt være jeg har bdu, men avstanden er vel mellom 3 og 4 cm.. På de bildene syns jeg det ser ut som om det er mer plass enn hva jeg har, men så skal det legges til at jeg ikke akkurat har målt den avstanden før heller da har du ikke en link til det da? edit: evt tatt vare på embalasje Endret 25. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 har du ikke en link til det da? edit: evt tatt vare på embalasje Beklager der... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 jeg trenger fremdeles hjelp her... noen som vet om dx-01 b-d-u har like stor plass over psu som dx o1 b-d? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvorfor skulle den ikke ha det? Prøv å finn det ut selv ved å søke med www.google.com eller noe. Er dette bevis nok? Preview'en Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 denne posten begynner å bli ganske kjedelig... det virker som om det er å oppdrive bilder av alle andre kabinetter i dx-01 serien enn det som finnes i butikken, og alle de jeg har sett har nok plasss over psuen sin. nå kjøper jeg meg DX-01 B-D-U også får jeg bare satse på at det er plass, er det ikke nok plass får jeg klare meg uten natta Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Tror du de andre kabinettene i Den serien er helt annerledes? Edit: Alle kabinettene i DX serien er like høye, greide du ikke finne det ut? Endret 27. august 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Tror du de andre kabinettene i Den serien er helt annerledes? Edit: Alle kabinettene i DX serien er like høye, greide du ikke finne det ut? det hadde vel ikke slått deg inn og skrive det litt før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå