Gå til innhold

tekniske spørsmål om cheiftech. nye sp!


Anbefalte innlegg

skal ha ny pc snart med kabinett og hele pakka...... kabinettet er egentlig det eneste som står igjen..

har vurdert chefitech dragon, men lurer på et par ting:

[img]http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/CDS/I146475.jpg[/img]
-det står at det er to 80mm vifter i front, jeg lurer på om det er mulig å stappe noe større i fronten? (skjære større hull). hadde vært fint med 92mm vifter der i stedet.

-er det plass til 120mm vifter over psuen? vart inspirert av [url="http://privat.bluezone.no/ossbegge/TopplokkModIIISM.jpg"]deathbydigital sin topp....[/url]

EDIT: inlegg nr: [b]500[/b] :w00t:

[b]nye spørsmål nederst[/b] Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du skal ha 92mm foran må du nok trikse litt. Men det fikser du. :thumbup:

Hva angår 120mm over PSUen så burdet det gå uten problem. :yes:

 

Har et Dragon kabinett selv. :love:

 

Store planer. Skal lage worklog når jeg får penger.

kan noen bekrefte dette?

 

noen som har prøvd og få til flere/større vifter i fromt?

Lenke til kommentar
skal ha ny pc snart med kabinett og hele pakka...... kabinettet er egentlig det eneste som står igjen..

 

har vurdert chefitech dragon, men lurer på et par ting:

 

I146475.jpg

-det står at det er to 80mm vifter i front, jeg lurer på om det er mulig å stappe noe større i fronten? (skjære større hull). hadde vært fint med 92mm vifter der i stedet.

 

-er det plass til 120mm vifter over psuen? vart inspirert av deathbydigital sin topp....

 

EDIT: inlegg nr: 500 :w00t:

Bare tulll å stresse. 80mm e plenty, har tre 19 db Pabst sjøl (maxi) foran og det rekker i bøttevis:

 

173_7311.jpg

 

I tillegg så er en Enermax 92mm plenty nok i toppen bak.

 

173_7323.jpg

 

Bråker ikke i det hele tatt.

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Har selv bigtoweret, har moddet det litt, så jeg jeg har kun plass til 3 disker (har 2)

 

under har jeg 120 vifte med radiator. Jeg skal skjæreut mere i fronten og setteinn en alu plate der.

 

Jeg har også flyttet PSU opp, (laget ny plate) så den er i toppen med god plass til 120mm vifte.

Lenke til kommentar

Hei TrulZern!

 

Har det kabinettet selv (i MIDItower str.) og kan bekrefte at det lar seg modde til 1x120mm i front, men du får desverre ikke plass til noenting over PSU, da den sitter helt i toppen på kabinettet.

 

litt bilder her

 

Du må skjære ut plass i den nederste HD brønnen for å få plass til vifta, om du vil kan jeg legge ut bilder.

 

Preludiac

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xQBEIgcH

Miditower har ikke plass til vifte over PSU, med mindre den skal blåse rett til værs.

Er vel kanskje 2-3 cm plass der. Det er vel ikke akkurat optimalt med vifta der, sats heller på PSU med 120mm vifte. Når du har vifter i bakkant, trenger du vel strengt tatt ikke vifte over PSU?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...