Heatsink Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) skal ha ny pc snart med kabinett og hele pakka...... kabinettet er egentlig det eneste som står igjen.. har vurdert chefitech dragon, men lurer på et par ting: [img]http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/CDS/I146475.jpg[/img] -det står at det er to 80mm vifter i front, jeg lurer på om det er mulig å stappe noe større i fronten? (skjære større hull). hadde vært fint med 92mm vifter der i stedet. -er det plass til 120mm vifter over psuen? vart inspirert av [url="http://privat.bluezone.no/ossbegge/TopplokkModIIISM.jpg"]deathbydigital sin topp....[/url] EDIT: inlegg nr: [b]500[/b] [b]nye spørsmål nederst[/b] Endret 16. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Hvis du skal ha 92mm foran må du nok trikse litt. Men det fikser du. Hva angår 120mm over PSUen så burdet det gå uten problem. Har et Dragon kabinett selv. Store planer. Skal lage worklog når jeg får penger. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Hvis du skal ha 92mm foran må du nok trikse litt. Men det fikser du. Hva angår 120mm over PSUen så burdet det gå uten problem. Har et Dragon kabinett selv. Store planer. Skal lage worklog når jeg får penger. kan noen bekrefte dette? noen som har prøvd og få til flere/større vifter i fromt? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Vil påstå at det er mulig med 92mm foran, men man må trikse litt. Skjære litt og sånn. Sier ikke noe mer. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Vil påstå at det er mulig med 92mm foran, men man må trikse litt. Skjære litt og sånn. Sier ikke noe mer. og garantert 120mm over psu? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har moddet slik at jeg har radiatoren min med 120mm-vifte i front, men det blir en del skjæring da. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 2x80mm i front holder jo i massevis da. Selv så har jeg 2x120mm over PSU'en (en på hver side av radiatoren; en som blåser på og en som trekker luft igjennom), så det er det plass til. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 jeg tror jeg kjøper 2x80mm i front, 2x80 bak og 2x120mm i topp, får eventuelt kjøpe på noe større når jeg skal modde det Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 skal ha ny pc snart med kabinett og hele pakka...... kabinettet er egentlig det eneste som står igjen.. har vurdert chefitech dragon, men lurer på et par ting: -det står at det er to 80mm vifter i front, jeg lurer på om det er mulig å stappe noe større i fronten? (skjære større hull). hadde vært fint med 92mm vifter der i stedet. -er det plass til 120mm vifter over psuen? vart inspirert av deathbydigital sin topp.... EDIT: inlegg nr: 500 Bare tulll å stresse. 80mm e plenty, har tre 19 db Pabst sjøl (maxi) foran og det rekker i bøttevis: I tillegg så er en Enermax 92mm plenty nok i toppen bak. Bråker ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 litt overkill med bigtover når du har 1 disk? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 litt overkill med bigtover når du har 1 disk? det hadde vel egentlig holdt med sånn jeg skal ha da ja Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 litt overkill med bigtover når du har 1 disk? Har tre.. en i skuffe, neste du du ser ligger i det du ser er tomt... 580 Gb lagring.. kjekt.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Har selv bigtoweret, har moddet det litt, så jeg jeg har kun plass til 3 disker (har 2) under har jeg 120 vifte med radiator. Jeg skal skjæreut mere i fronten og setteinn en alu plate der. Jeg har også flyttet PSU opp, (laget ny plate) så den er i toppen med god plass til 120mm vifte. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 vil bare understreke at det er http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DX01BDU]dette kabinettet jeg skal ha[/url] Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Hei TrulZern! Har det kabinettet selv (i MIDItower str.) og kan bekrefte at det lar seg modde til 1x120mm i front, men du får desverre ikke plass til noenting over PSU, da den sitter helt i toppen på kabinettet. litt bilder her Du må skjære ut plass i den nederste HD brønnen for å få plass til vifta, om du vil kan jeg legge ut bilder. Preludiac Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Etter litt opp og ned her så spør jeg heller nye spørsmål ! -kabinettet skal se ut som utgangspunktet mitt, være chefitech, og ha plass til 120mm over psu det hadde vært veldig fint og får ltt hjelpo her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xQBEIgcH Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Miditower har ikke plass til vifte over PSU, med mindre den skal blåse rett til værs. Er vel kanskje 2-3 cm plass der. Det er vel ikke akkurat optimalt med vifta der, sats heller på PSU med 120mm vifte. Når du har vifter i bakkant, trenger du vel strengt tatt ikke vifte over PSU?! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 viftene skal blåse oppover (mot taket) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Aopen H600b har ganske god plass over PSU tror jeg, men det er jo ikke chieftec. Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 AC leverer bakplate til SLC-kasser som man kan sette in 120mm vifte i (og EVO120 raddisen) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC32030 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå